خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

دانشجو چشم بیدار امت است

سردار علی محمد اکبری در دیدار با دانشجویان، گفت: دانشجو، چشم بیدار امت است و در بزنگاه تاریخ باید مانند قطب نما عمل کند.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۹۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دیدار صمیمی فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با جمعی از دانشجویان به همت بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این دیدار گفت: دانشجو، چشم بیدار امت است و در بزنگاه تاریخ باید مانند قطب نما عمل کند. چنانچه در انتخابات ، وظیفه اش  شناساندن اصلح برای مردم است.

وی افزود: هدف ما بعنوان قشر آگاه، رسیدن به امنیت پایدار از طریق شناساندن فرد اصلح در انتخابات است و وعده بسیجی دانشجو، در این برهه پای صندوق های رای گیری است، با وجود اینکه همه مردم ما ثابت کرده اند هر جا نیاز نظام و اسلام بر حضور بوده است، خود را مهیا و آماده نگه داشته و وارد عمل شده اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: امروز باید فدا شویم برای جمهوری اسلامی، از خودمان، آبرویمان و مالمان بگذریم ، دانشجوی بسیجی از هیچ چیز در راه جمهوری اسلامی کوتاه نمی آید.

وی تصریح کرد: اگر ناامید شوید، خرمشهر هایتان آزاد نمی شوند. به مشارکت حداکثری دعوت کنید، افرادی که انقلابی هستند اما دلگیرند از این شرایط، وظیفه شماست که آنان را برگردانید و با آوردن پای صندوق های رای ، خونی تازه تر  بر این نظام اسلامی جاری کنید.

سردار اکبری گفت: گاهی با یک حرکت شما بسیجیان، افرادی ناامید  و دلگیر از همه جا، برگردانده شوند، اگر به شما رجوع کردند بایستی شاخصه های اصلح را برای آنها تبیین کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار