کارشناس دینی و فرهنگی در گفتگو با بسیج:

اصلح کسی است که در عمل به امام(ره) نزدیک تر باشد

حجت الاسلام رضایی گفت: مردم ابتدا باید امام و آرمانهای امام (ره) را بشناسند و بعد کسانی را انتخاب کنند که در ساده زیستی و سیرت و عمل به امام و آرمانهای امام نزدیک تر باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تشکیل حکومت اسلامی یکی از آرمانهای امام راحل بود. حکومتی که قوانین آن بر مبنای اسلام باشد، چرا که بدون حکومت اسلامی، امیدی به اسلامی شدن قوانین نیست.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با درایت خود حکومت اسلامی را شکل داد و شهدای ما با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این نهال نوپا را به درخت تنومند و قدرتمند و مقتدری تبدیل کردند.

وی ادامه داد: ثمره خون هزاران شهید همین نظام جمهوری اسلامی است که امروزه به دست ما رسیده و چشم اُمیدِ مسلمانان و مستضعفان جهان به آن است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه گفت: امام راحل بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید داشتند و آنرا ضمانت دوام و امنیت نظام و کشور می دانستند و معتقد بودند تا زمانی که مردم پشتوانه نظام هستند هیچکس جرات تعرض به این نظام و انقلاب را نخواهد داشت و امروز نیز خواسته نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز که تا اینجا سکان انقلاب را در مسیر درست پیش برده و اجازه انحراف انقلاب را نداده همین است.

وی افزود: متاسفانه امروز عده ای نام امام را بر زبان دارند اما خلاف سیرت امام رفتار می کنند و آرمانهای امام را وارونه جلوه میدهند. امام هرگز با کاخ نشینی و تجمل گرایی موافق نبوده و معتقد بود که مسئولان در راس حکومت اسلامی باید همسطح مردم باشند تا درد مردم را درک کنند.

رضایی تصریح کرد: کسانی که فرزندانشان در کشورهای خارجی با پول بیت المال مشغول تفریح و زندگی های فوق تجملی و آنچنانی هستند حق ندارند نام امام را بر زبانشان بیاورند، چرا که اینگونه چیزها هرگز با منش و سیرت امام سازگار نیست.

کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که بیشترین سازگاری را با آرمانهای امام داشته و خوی کاخ نشینی نداشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: مردم ابتدا باید امام و آرمانهای امام (ره) را بشناسند و بعد کسانی را انتخاب کنند که در ساده زیستی و سیرت و عمل به امام و آرمانهای امام نزدیک تر باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار