خبرهای داغ:

برگزاری تریبون آزاد با محوریت انتخابات

به همت پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج بردار و خواهر یزدانشهر، تریبون آزاد انتخاباتی پیرامون انتخابات پیش رو و مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده با حضور مردم در بوستان ها وپارک شهید نورمحمدی یزدانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۹۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و به جهت ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و به همت پایگاه بسیج خواهران حضرت ام البنین سلام الله علیها و با همکاری پایگاه بسیج برادران حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تریبون آزاد انتخاباتی پیرامون انتخابات پیش رو و مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده با حضورآحاد مردم در بوستان ها وپارک شهید نورمحمدی یزدانشهر، با رعایت اخلاق،فاصله اجتماعی برگزار شد.

در این تریبون، آحادمردم وشرکت کننده ها با اعلام مواضع خود درباره هر کدام از نامزدهای انتخابات پیش رو، در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری؛ بایدها و نبایدها، ویژگی‌های رئیس جمهور، تبلیغات ریاست جمهوری؛ اولویت‌های دولت آینده در زمینه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و انتظارات مردمی از رئیس جمهور آینده به بیان نظرات خود پرداختند.

اقشار مختلف مردم در ادامه برنامه ها و در گفت وگوهایی صمیمانه، خواستار توجه حداکثری رئیس جمهور آینده به مسائل و مشکلات اقتصادی شده و خواستند تا حل این مسائل در صدر اقدامات اولیه دولت آینده قرار گیرد وهمچنین تاکید بر مشارکت گسترده با هدف برگزاری هر چه باشکوه انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، از دیگر مباحث مطرح شده در این برنامه بود.

شرکت کننده ها در تریبون آزاد رفع مشکل بیکاری و ایجاد بازار کار،تورم،گرانی،مشکلات اقتصادی و.... را از دیگرمطالبات به حق خود دانسته و کاندیدای اصلح را کسی دانستند که بتواند به این معضل جامعه پایان دهد و داشتن برنامه برای حل این مشکلات را خواستار شدند.

شایان ذکر است تریبونهای آزاد وطرح طواصی در یزدانشهر بصورت دوره ای همه روزه در بوستانها و... برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها