فرمانده سپاه چالوس:

حضور حداکثری مردم نقشه دشمنان را برهم میزند

ساری- در پیام تقدیر،فرمانده سپاه چالوس از حضور پرشور مردم در یادواره شهدای شهرستان و استقبال و وداع پیکر مطهر شهیدخوشنام آمده است:حضور حداکثری مردم نقشه دشمنان را برهم میزند.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۳۳
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

حضور حداکثری مردم نقشه دشمنان را برهم میزند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه چالوس از حضور پرشور مردم در یادواره شهدای شهرستان و مراسم استقبال و وداع پیکر مطهر شهیدخوشنام تقدیر کرد. متن پیام تقدیر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهدا همواره زنده‌اند و مرگ آن‌ها در واقع انتقالی از حیات جاری در طبیعت به حیات ابدی است.

عطر خوش حضور شهدا همواره در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور همبستگی و انسجام ملت ما بوده است. اینک که توفیق میزبانی از یک لاله سرخ گمنام نصیب شهرستان چالوس شد خداوند را شاکریم.

اکنون به پاس سنت نیک و حسنه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، بدینوسیله از حضور گرم و صمیمی مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان چالوس که با حضور پر شور خود در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهرشهید خوشنام، لحظه‌ای ناب و فراموش نشدنی دیگری در تاریخ پر افتخار شهرستان چالوس ثبت کردند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

همچنین مراتب سپاس و تشکر خود را از مردم شهید پرور، بسیجیان و خانواده معظم شهدا، امام جمعه محترم، فرماندار محترم و کلیه مدیران و پرسنل ادارات و نهاد‌های دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، شهرداری‌های چالوس، هچیرود و مرزن آباد که در راستای برگزاری این مراسم ما را یاری نمودند اعلام می‌داریم. ان شا الله مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

امید آنکه این اقدامات و تلاش‌ها موجب رضایت حق تعالی و چراغ راهمان باشد.

و من الله التوفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار