توزیع سه هزار بسته معیشتی و آزادی دو زندانی نیازمند با ورود سردار سلیمانی به کردستان

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورود به کردستان با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۸ خردا صحنه مشارکت مردم است گفت: در این سفر بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در راستای کمک‌های مومنانه توزیع می‌گردد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بدو حضور در استان کردستان و در حاشیه توزیع کمک‌های مومنانه در شهر سنندج، بیان داشت: هدف از حضور در استان کردستان بعد از زیارت مطهر قبور شهدا اجرای کمک‌های مومنانه است.


وی افزود: در این سفر طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط سپاه استان کردستان سه هزار بسته معیشتی و نهصد کارت هدیه نقدی توزیع خواهد شد ودو زندانی نیازمند آزاد می‌شوند.


سردار سلیمانی گفت: حضور در جمع پیشکسوتان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و فعالین بسیج در استان و بعضی از شهرستان‌ها با برنامه ریزی سپاه انجام شده است.


وی با بیان اینکه تقویت بسیج در سپاه استان کردستان در دستور کار قرار دارد، افزود: تقویت زیر ساخت‌های بسیج در استان و سپاه‌های شهرستانی در این سفر در دستور کار قرار دارد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم دین زیادی به گردن ما دارند، گفت: امیداواریم با انجام و پیشبرد برنامه‌های عالی در این استان حق خود را ادا کنیم.


سردار سلیمانی عنوان کرد: اشتغالزایی و مسائل مربوط به محرومین زدایی و موارد مربوط به توسعه این استان با بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و سپاه و بسیج اقدامات بیشتری را در دستور کار خواهند داشت:


وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و تقدیم صد‌ها هزار شهید است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم دلاور و مرزدار کردستان با تقدیم بیش از ۶ هزار شهید از ابتدای این انقلاب این نظام مردم سالاری حمایت کردند.


سردار سلیمانی گفت: یکی از جنبه‌های تقویت نظام مردم سالاری اسلامی که هم در جمهوریت و هم اسلامیت لحاظ شده است شرکت در انتخابات ۲۸ خردا است که قطعا همه مردم ایران یک بار دیگر انسجام، وحدت و همدلی را با تحقق ایران قوی به منصه ظهور می‌رسانند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار