خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

مردم با انتخاب آگاهانه در پیش بردن اهداف انقلاب سهيم و موثر هستند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر حضور حداکثری و اهمیت انتخاب فرد اصلح گفت: مردم با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه می‌توانند در پیش بردن اهداف انقلاب سهيم و موثر باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۴۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

مردم با انتخاب آگاهانه در پیش بردن اهداف انقلاب سهيم و موثر هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایش بصیرتی و روشنگری فرماندهان پایگاه‌ها شورای حوزه و ارکان گردان سپاه ناحیه قهاوند ضمن گرامیداشت و تبریک دهه کرامت در خصوص حضور حداکثری و انتخابات صلح اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت تحریم و کرونا است.

وی با تأکید بر حضور حداکثری و اهمیت انتخاب فرد اصلح افزود: مردم با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه می‌توانند در پیش بردن اهداف انقلاب سهيم و موثر باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ما در ۴۲ سال گذشته بیش از ۳۰ انتخابات را پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم در تمام سختی‌ها و گرفتاری‌ها توانستند پای صندوق‌های رأی بیایند و مطلوب خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امروز شرایط خاصی داریم و دشمنان در تلاش هستند تا زمینه‌ای فراهم کنند که مردم پای صندوق‌های رأی نروند و ناامید شوند.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که باید انتخاب درست داشته باشیم، آمریکایی‌ها دنبال این هستند که افرادی روی کار بیایند که گرایش به غرب دارند.

وی افزود: دشمنان واهمه دارند از اینکه برگ برنده را ببازند بنابراین تمام توان خود را آورده‌اند که از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات جلوگیری کنند و ما یک وظیفه و رسالتی داریم که کاری کنیم مردم بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه سلسله مراتب دولت اگر واقعاً کارساز باشد بسیار توانمند است و تمام اختیارات دست قوه مجریه است، افزود: باید فردی را انتخاب کرد که اصلح و دلسوز و قوی باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از فرماندهان پایگاه‌ها اعضای شورای حوزه ارکان گردان از کتاب «حاجی جلال» پدر شهید «علیرضا حاجی بابایی» شهید شاخص استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات