خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

دستگاه قضا، حافظ سرمایه عظیم انسانی در کشور است

جمالی پور گفت: اگر سرمایه انسانی در معرض خطر باشد و به تناسب، بکارگیری نشود، هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود و دستگاه قضا حافظ این سرمایه عظیم انسانی است.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۱۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در آئین عطرافشانی مزار شهدای قزوین و گرامیداشت هفته قوه قضاییه که در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و شهید بهشتی بیان کرد: از ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه ۲۸ خرداد علی رغم مشکلات معیشتی و فتنه های دشمنان، سپاسگزاریم.

وی گفت: ما باید قدردان نعمت بزرگ پشتوانه مردمی باشیم و از ان صیانت کنیم. در طول این ۴۰ سال دشمنان سعی در مایوس کردن مردم داشتند اما این حضور دشمن را مایوس کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد: باید اتحاد و وحدت شکل بگیرید و طرحی نو دراندازیم. دولت، دستگاه قضا و مجلس، اعضای پیکر این نظام هستند لذا باید با هماهنگی هم پیش بروند چرا که قطعا نتیجه تک روی ها ایجاد مشکلاتی است که گریبانگیر مردم می شود.

جمالی پور عنوان کرد: با همت همه مردم و اعتقاد و باوری که امروز برای ما به وجود آمده امیدواریم مسیر حل مشکلات با سرعت بیشتر انجام شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: بهترین هماهنگی، همکاری و هم افزایی را در استان قزوین برای احیا حقوق عامه و حفظ صیانت از بیت المال داشتیم.

مدیر ارشد اجرایی استان اضافه کرد: این مملکت براساس سرمایه انسانی به توسعه پایدار و رشد و پیشرفت و ثرورت می رسد و اگر این سرمایه انسانی در معرض خطر باشد و به تناسب، بکارگیری نشود، هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود و دستگاه قضا حافظ این سرمایه عظیم انسانی است.

وی ادامه داد: امروز با انتخاب مردم این فرصت فراهم شده تا از سرمایه های انسانی به خوبی استفاده شود و ارزش همه ما به خدمت گذاری است. سیاست زدگی، سیاست را هم دچار مشکل می کند و باید همگی در کنار هم تلاش و کمک کنیم تا مأموریت خدمت به مردم را به نحوه احسن به انجام رسانیم.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط سخت کشور و روی کار آمدن دولت جدید بیان کرد: کار دولت بعد بسیار سخت است. چرا که تحریم های خارجی وجود دارد و سرمایه های انسانی رو به میانسالی است و این از مشکلات امروز کشور است و دولت در برهه ای از زمان به سرکار می آید که حساسیت های خاصی وجود دارد.

وی افزود: ریل گذار اصلی نظام، مجلس است و مجلس است که با پایه ریزی به روز رسانی و تصویب قوانین متناسب با جامعه دولت را که مسئول اجرای آن است یاری می نماید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها