مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

حاشیه نشینی از یک آسیب به یک تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است

چابهار-سردار زهرایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج با کمک دولت و نهاد‌های انقلابی پرچم خدکت رسانی به مردم را بلند کرده اند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۲۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم بازدید از طرح احداث هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر چابهار گفت: حاشیه نشینی متاسفانه از یک آسیب به عنوان یک تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: متاسفانه جمعیت بالای کشور در حاشیه شهر‌ها سکونت دارند حاشیه‌هایی که اول در روستا‌های اطراف سکونت کرده بودن، اما متاسفانه الان به دلیل تورمی که در مسکن و معیشت مردم اتفاق افتاد از شهر‌های بزرگ هم به حاشیه نشینی  کوچ کردند که در حاشیه نشینی عوامل مختلفی دخیل است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این پرچمی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج با کمک دولت و نهاد‌های انقلابی بلند کرده و امید واریم که پس از اتمام این پروژه یک مدل قابل تعمیم برای حاشیه نشینی سایر شهر‌ها داشته باشیم و بتوانیم به چند استان دیگر  نیز این طرح را تحویل دهیم.

 سردار زهرایی بیان کرد: اجرای این پروژه منوط به تامین منابع مالی است علی رغم اینکه تاخیر در تامین منابع مالی بوده بسیج سازندگی استان مازندران که در این پروژه فعال هستند کار نخوابیده ولو با قرض کار را پیش برده ایم و شاهد پیشرفت شهرک هستیم و در مرحله سفت کاری و نازک کاری شهرک هستیم و انشا الله اگر بتوانیم هم از قرارگاه امام حسن مجتبی و هم باز آفرینی و هم دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگری که می‌توانند کمک کنند مصالح و منابع مالی را تامین کنند در باز هم زمانی معین شده پروژه به سرانجام برسد و در این دو ماه کاری سخت چند شیفته با همت کار کردند
ارسال نظرات
آخرین اخبار