عملیات ضد عفونی معابر درشهر خاش در دستور کار شهرداری قرار گرفت

خاش-در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امسال کلاس آموزشی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهرداری خاش برگزار و مطالب لازم به پاکبانان و کارکنان شهرداری ارائه شده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۲۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش ،مهندس عبدالمجید تمندانی شهردار شهرخاش گفت: شهرداری به منظور مهار ویروس کرونا، ضدعفونی معابر شهری را آغاز کرد و شستشو و گندزدایی معابر با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.


وی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امسال کلاس آموزشی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهرداری خاش برگزار و مطالب لازم به پاکبانان و کارکنان شهرداری ارائه شده است.


شهردار خاش ادامه داد: به منظور حفظ سلامت و بهداشت فردی در مقابله با ویروس کرونا، تاکنون علاوه بر ماسک، دستکش قابل شستشو در بین پاکبانان این شهرداری توزیع شده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

تمندانی خاطرنشان کرد: این روزها نیروهای خدمات شهری شهرداری خاش در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در کنار کادر درمانی در خط مقدم هستند و در این مدت با تمام توان خود در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده اند.

وی تاکید کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری، زباله‌های خود را ابتدای صبح، در کیسه‌های زباله سربسته قرار دهند و از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار