اولین نشست تربیت وتعالی مربیان عقیدتی سیاسی برگزار شد

اولین نشست تربیت و تعالی برای مربیان عقیدتی سیاسی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۶۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: اولین نشست تربیت و تعالی با موضوع نبوت و هم اندیشی در جمع مربیان عقسدتی سیاسی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرزی در نمازخانه ناحیه مرکزی با سخنرانی حجت الاسلام ناصر پوربابایی، نماینده، ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد.
پوربابایی ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) با حدیثی از امام شروع کرد و گفت: امام رضا (ع) فرمودند: «شیعه کسی است که در اجرای دستورات مولای خویش هیچ گونه تردیدی به خود راه نمی‌دهد و با جان و دل در راه امامش تلاش و کوشش میکند و در انجام واجبات الهی کوتاهی نمی‌کنند و نسبت به حق و باطل و امر به معروف و نهی از منکر بی توجه نیست..»
وی افزود: گاهی ما در بحث امامت و ولایت لغزش‌هایی داریم و برای این لغزش‌ها توجیحاتی داریم. در صورتی که شیعه همین مقدار که متوجه شد این امر و دستور از سوی امامش و، ولی اش صادر شده سمعا و طاعتا باید بپذیرد و اجرا کند.
نماینده، ولی فقیه ناحیه مرکزی خاطرنشان کرد: ما در عصری زندگی می‌کنیم که به امام زمان (عج) دسترسی نداریم، اما دسترسی به، ولی فقیه نداریم و دستوراتشان هم به طرق مختلف به ما می‌رسد، اما با توجیحات مختلف این دستورات روی زمین می‌ماند. ما چه فلسفه‌ی صدور حکم را بدانیم و چه ندانیم نباید دستورات، ولی زمان روی زمین بماند.
پوربابایی تصریح کرد: در بحث انتخابات رهبری فرمودند که حضور حداکثری داشته باشیم. اما بعضی مردم به دلایل مختلف به این حضور نپیوستند و بعضی کرونا را بهانه کردد. اما ولی زمانمان همه‌ی این مسائل را مد نظر داشتند و باز هم دعوت کردند، چون مصلحت را در حضور می‌دیدند. شیعه‌ی واقعی سمعا و طاعتا پذیرفت که در این ضور شرکت کند. این معنای واقعی شیعه و ولایت پذیری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار