حجت الاسلام موسوی: شهید بهشتی مجاهدی متفکر و روشن بین بود

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: شهید بهشتی را می‌توان به حق پدر کار تشکیلاتی در انقلاب اسلامی برشمرد، وظیفه اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت و مبارزه با فساد در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۴۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام موسوی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، شهید بهشتی را مجاهدی متفکر و روشن‌بین و دغدغه‌مند برشمرد، گفت: شهید بهشتی را می‌توان به حق پدر کار تشکیلاتی در انقلاب اسلامی دانست؛ وظیفه اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت و مبارزه با فساد در جامعه است، امید است با هم‌افزایی قوه مجریه و قضائیه منافذ فساد بسته شود و شاهد مبارزه جدی با فساد اقتصادی اداری و پیشگیری از فساد باشیم.

حجت الاسلام موسوی: شهید بهشتی مجاهدی متفکر و روشن بین بود

خطیب جمعه در ادامه سخنان با اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات ''نه'' بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم بود، مردم مؤمن و انقلابی علیرغم مشکلات و مسائل متعدد مانند کرونا، نارضایتی از مسائل اقتصادی و معیشتی، نارضایتی از فاصله گرفتن برخی از مسئولین از مردم، جنگ روانی دشمن و پیاده نظام داخلی، با حضور خود در ۲۸ خرداد حماسه خلق کردند و دشمنان را ناامید کردند.

وی افزود: درصد مشارکت کم نسبت به سایر انتخابات‌ها به معنای فاصله گرفتن و اعتراض به نظام نیست بلکه به معنای اعتراض و دلخوری و گلایه از وضع موجود است و همین مسئولیت رئیس‌جمهور منتخب را سنگین‌تر می‌کند، امیدواریم رئیس جمهور با انتخاب وزرا و مدیران کارآمد، جهادی و همدل در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موفق باشند.

حجت الاسلام موسوی خطاب به اعضای شورای فعلی و منتخبین شورای اسلامی، گفت: شورای اسلامی شهر گزارش عملکرد جامع خود را تنظیم کند هم به مردم ارائه دهند و هم به عنوان یک سند در اختیار شورای منتخب قرار گیرد؛ منتخبین شورا نیز از هم‌اکنون برنامه‌های خود را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و عمرانی با مشورت کارشناسان متخصص و دلسوز تدوین و تنظیم کنند و کار خود را بر اساس یک برنامه مدون پیش ببرند.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مصرف مواد مخدر خسارت‌های فراوانی در ابعاد بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی درپی دارد؛ علت و پایه بسیاری از جرائم و بزه‌کاری‌ها مانند طلاق، قتل، کودک‌آزاری، نزاع و خشونت و بیکاری اعتیاد می‌باشد. مبارزه بامواد مخدر عزم ملی می‌خواهد و خانواده‌ها و مسئولین همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

خبرنگار بسیجی:مهین دهقان

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار