خبرهای داغ:

انتخاب شهيد محمد حمزه به عنوان مربی نمونه کشوری سپاه

شهید محمد حسین حمزه به عنوان مربی نمونه کشوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۶۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛فرماندهی و مسئول نمایندگی تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه شریف استان سمنان با خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه دیدار کردند.

سردار حمید محمدی فرمانده تیپ ۱۲ در این دیدار گفت :شهدا از جان خود گذشتند و از حرم و حریم دفاع کردند،تا ما امروز سربلند و سرافراز در مقابل مردم و جهانیان زندگی کنیم ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و البته به برکت وجود خانواده و همسران شهداست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید به خاطر تربیت و داشتن چنین فرزندانی به خانواده معظم شهدا تبریک و دست مریزاد گفت،که به حسین بن علی اقتدا کردند و از حریم اهل بیت به دفاع برخاستند.

محمدی در پایان گفت: امروز دلخوشی ما هم رزمی با شهداست و خداوند انشالله توفیق دهد که ادامه دهنده راه آنها نیز باشیم.

در ادامه سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: داغ فرزند و همسر سخت است و این سختی وقتی قابل تحمل و یا شیرینی می شود که این فراغ ظاهری، در راه خدا باشد. و این در راه خدا بودن باعث تحمل سختی ها می شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم هرچند جسم شهید دیگر حضور ندارد .اما روح آن ها حاضر و ناظر و هدایتگر است.خانواده محترم شهدا با اقتدا به حضرت زینب سلام الله علیها قطعاً ادامه دهنده راه شهیدان ، روشنگر راه آنها و شریک اجر و مزد شهیدان هستند. شهیدی که تاجرانه و زیرکانه نوع مرگ خود را انتخاب کرده و در معامله با خدا برای همیشه جاودانه گردیده است.

در پایان این دیدار لوح سپاس سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم همسر شهید حمزه گردید. گفتنی است شهید محمد حسین حمزه به عنوان مربی برتر کشوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب گردید و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال لوح تقدیر از این شهید بزرگوار تجلیل نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار