خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

اعتمادسازی در جامعه با حضور در میدان ایجاد شد

جمالی پور گفت: نشان اعتمادسازی در جامعه، حضور پرشور مردم در انتخابات خرداد ماه سالجاری بود که در سایه مشارکت، حضور در میدان و درک درست از شرایط و خدمت به مردم ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۰۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قزوین که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله(ع) سپاه استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای معزز انقلاب اسلامی بیان کرد: هر آمدنی، رفتنی دارد و خوشا به سعادت کسی که رفتن وی با دعای خیر مردم همراه باشد و نام نیک از خود بجای بگذارد.

وی گفت: سردار شاهرخی یکی از فرماندهان متعهد، متدین، اخلاق مدار و خدمتگزار مرد در استان بود و همیشه طرف مشورت صادقانه و همراهی بسیار موثر در شرایط مختلف بودند.

استاندار قزوین با اشاره به هماهنگی و تعامل خوب شورای تأمین استان اظهار کرد: ما در شورای تامین یک نگاه واحد داشتیم تا خدمتگزاری صادقانه به مردم استان داشته باشیم.

جمالی پور عنوان کرد: این دو سال علی رغم تمام مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، روزهای خوبی از تلاش و مجاهدت و هم افزایی به برکت تعامل شورای تامین و حضور دلگرم کننده سپاه استان به فرماندهی سردار شاهرخی رقم خورد و ما قدرشناس این تلاش ها هستیم.

وی افزود: در استان قزوین یک روحیه انسجام بین تمام مسوولان استانی وجود دارد و در راستای ایجاد وحدت همیشه همراه مدیریت استان بودند تا از ظرفیت های موجود برای افزایش اعتماد عمومی استفاده نمایند.

وی افزود: در اتفاقات سال ۹۸ استان قروین، امن ترین استان قزوین بود که این امر نشان از همگرایی تمام استان در قالب ید واحد بود. سپاه استان در تمام شرایط، برادرانه وارد میدان عمل شد.

استاندار قزوین در ادامه اضافه کرد: نشان این اعتمادسازی حضور پرشور مردم در انتخابات خرداد ماه سالجاری بود که در سایه مشارکت، حضور در میدان و درک درست از شرایط و خدمت به مردم ایجاد شد.

جمالی پور در پایان از ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده سابق سپاه استان برای سردار آتانی فرمانده جدید سپاه استان، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم سپاه استان همچون گذشته منشأ خیر و برکت و مشارکت و همراهی باشد.

انتخاب پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها