خبرهای داغ:
خمینی شهر
حجت الاسلام سالک در جمع مردم خمینی شهر

مهدی هاشمی برای ترور 30 نفر از شخصیت های انقلاب برنامه ریزی کرده بود

حجت الاسلام سالک گفت: مهدی هاشمی در اصفهان شبی در جمع دوستان خود طرح ترور 30نفر از شخصیت ها را برنامه ریزی می کند؛ و عنوان آن را می گوید اینان مانع رشد اسلام هستند.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۳۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام سالک در جمع مردم خمینی شهر در برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و همچنین برنامه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در حسینیه ثارالله خمینی شهر گفت: تروریسم در جهان بشریت از آغاز حضور حضرت آدم و شیطنت ابلیس شروع شد؛ ترور بخش های مختلفی دارد؛ شخصیتی، شخصی، سیاسی، تبلیغاتی، فیزیکی از ابعاد مختلف ترور است.

وی افزود: وقتی حضرت حق دستور داد به آدم سجده کنید، شیطان فرمان را اطاعت نکرد و در واقع آغاز طراحی تروریسم بر علیه اعتقادات و فرهنگ و کم کم اهانت فیزیکی شکل گرفت و شروع شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شما می بینید که به وسیله صهیونیست های آن زمان در یک نصف روز 70 پیغمبر خدا سربریده می شوند و باکی از این قضیه ندارند. توطئه 40 تروریسم علیه پیغمبر اسلام در شب لیله المبیت و تلاش برای کشتن پیامبر اکرم(س) نیز از مصادیق تروریسم است.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: حضرت زهرا توسط تروریسم های سیاسی قدرتمند دنیا طلب به شهادت رسید؛ تلاش منافقین از قبل از بهمن57 برای تهیه لیست شخصیت های جمهوری اسلامی و ترور ایشان نیز از نمونه های تروریسم می باشد.

سالک گفت: مهدی هاشمی_ که اعدام شد _در اصفهان شبی در جمع دوستان خود طرح ترور 30نفر از شخصیت ها را برنامه ریزی می کند؛ و عنوان آن را می گوید اینان مانع رشد اسلام هستند؛ حضرت آقا، آیت الله مهدوی کنی، آقای عسگر اولادی، آقای پرورش و حتی خودم من جزو این لیست بودم که قرار بود ترور شوم. همان شب به وسیله فردی که من در کنار مهدی هاشمی داشتم چون من فرمانده سپاه اصفهان بودم، لیست ترور به دست من رسید و من تاصبح همه افراد را بیدار و به آن ها هشدار دادم.

وی ادامه داد: شما می بینید که منافقین به دستور اربابانشان آمریکا شروع به ترور کردند و از طفل 6ساله تا پیرمرد 90 ساله را ترور کردند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: ملت ایران در 28 خرداد نشان داد که نپوسیده است و با تمام قدرت در برابر آمریکا و اسراییل ایستاده است.

سالک گفت: همه ابر قدرت ها در مشت ولایت است با پشتیبانی مردم؛ امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد؛ شهید بهشتی فرمود آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مدال مقاومت در جهان در دست جمهوری اسلامی ایران است؛ استکبار و آدم های ضعیف الایمان فهم و درک عمق فرهنگ شهادت را ندارند ولی ملت ما دارد.

سالک گفت: باید دشمن شناسی، توطئه شناسی و ابزار مقابله با دشسمن را داشته باشیم و هسته های مقاومت را تشکیل بدهیم و پشت سر رهبری عزیز با ترور فرهنگی، دینی، شخصیتی بجنگیم که خداوند وعده داده است که«ان تنصرالله ینصرکم».

ارسال نظرات
آخرین اخبار