تشدید جنایات آل سعود؛

موج بی سابقه حملات جنگنده‌های سعودی به یمن

جنگنده‌های متجاوز سعودی- آمریکایی بیش از ۴۵۰ بار در یکماه گذشته مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند و تنها در روز گذشته ۱۰ بار مارب را بمباران کردند.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۵۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،جنگنده‌های متجاوز سعودی- آمریکایی  بیش از ۴۵۰ بار در یکماه گذشته مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.  

 
جنگنده‌های متجاوز سعودی- آمریکایی حدود ۱۰ بار شماری از مناطق یمن را طی ساعات گذشته بمباران کردند. استان مأرب یمن نیز طی ماه ژوئن گذشته بیش از ۴۵۰ بار بمباران شده که سهم شهرستان صرواح از این حملات ۳۸۰ حمله بوده است.

شهرستان صرواح در استان مأرب یمن سه نوبت و شهرستان مجزر در همین استان در یک نوبت بمباران شدند.
منطقه دحیضه در شهرستان خب و الشعف در استان الجوف در سه نوبت و شهرستان حیران در همین استان در یک نوبت بمباران شدند. منطقه مجازه غربی در عسیر نیز بمباران شد.
 
نقض ۱۶۳ بار توافقنامه آتش بس در استان الحدیده
متجاوزان و مزدوران آنان در استان الحدیده نیز ۱۶۳ بار توافقنامه آتش بس را در مناطق مختلف این استان نقض کردند که پرواز جنگنده‌ها بر فراز منطقه کیلومتر ۱۶ و شهر الحدیده از جمله آنهاست.
هواپیما‌های جاسوسی نیز در سیزده نوبت بر فراز شهرستان‌های الفازه، الدریهمی، الجبلیه وکیلومتر ۱۶ پرواز کردند و در شانزده نوبت نیز حملات توپخانه‌ای انجام گرفت. همچنین ۱۲۶ مورد نیز تیراندازی با سلاح‌های مختلف گزارش شده است.
 
حمله موشکی متجاوزان سعودی به منطقه غافره در استان صعده یمن
کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی المسیره از حمله موشکی متجاوزان سعودی به منطقه مرزی غافره در شهرستان الظاهر استان صعده یمن خبر داد.
 
هزار مورد حمله به مناطق مسکونی یمن در ۶ سال گذشته 
سخنگوی نیرو‌های مسلح و کمیته‌های مردمی یمن تعداد کل حملات هوایی که توسط نیرو‌های ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان علیه مردم این کشور در بیش از ۶ سال گذشته را ۲۷۰ هزار مورد اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری میلادی حدود یک هزار حمله به یمن انجام شده است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انصارالله یمن،  سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد: بیشتر این حملات شهروندان یمنی، روستا‌ها، خانه‌ها، شهر‌ها، جاده‌ها، مساجد، اماکن خصوصی و عمومی را هدف قرار داد و منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ده‌ها هزار یمنی شده است.
ارسال نظرات