قوانین انتخابات شوراهای اسلامی نیاز به اصلاح دارد/ شفافیت انتخابات شوراها مطالبه مردمی است

حجت الاسلام جوکار گفت:تبلیغات هنجار شکن انتخابات شوراها لکه ننگی بر فضای انتخاباتی است و باید قوانین انتخابات شوراهای اسلامی اصلاح شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۹۲
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تلاش برای عبودیت خدا و اطاعت از پروردگار و دوری از معصیت، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب دعا در صحیفه سجادیه امام سجاد علیه السلام آموزش داده شده و انسان برای کسب علم، عزت و سعادت در دنیا و آخرت باید بنده خالص، خاشع و متواضع خداوند باشد. 

 

وی با اشاره به جلسه رهبری با مدیران دستگاه قضایی گفت: عملکرد دستگاه قضایی در دو سال اخیر رضایت بخش بوده و مدال افتخاری برای رئیس جمهور منتخب مردمی است و در انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه توصیه‌هایی بیان شده است تا روند مبارزه با فساد ادامه یابد.  

 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس افزود: حماسه ملی انتخابات در چهار بعد تامین امنیت، سلامت انتخابات، رقابت و مشارکت در انتخابات قابل بررسی است و انتخابات در بخش ریاست جمهوری و خبرگان رهبری با سلامت انجام شد و با توجه به شرایط کرونایی و آتش باران رسانه‌ای دشمن، حدود ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و امپراتوری رسانه‌ای دشمن را شکست دادند و هر رای مردم در این انتخابات ارزشمند است.

 

وی با تاکید بر اینکه تشکیل کابینه مردمی و قوی دولت قدردانی از آرای مردم است گفت: تبلیغات هنجار شکن انتخابات شوراها لکه ننگی بر فضای انتخاباتی است و باید قوانین انتخابات شوراهای اسلامی اصلاح شود و حق کاندیداهاست که از آرای خود در شعبات مطلع باشند.   

 

حجت الاسلام جوکار بیان کرد: آرای ۱۱ صندوق از ۱۳۴ صندوق بازشماری شد و اختلاف بسیاری در شمارش داشت و باید جهت صیانت از حقوق مردم، تمامی صندوق‌ها مجدد شمارش شود که نیاز به دستور هیئت نظارت استان داشته و شفافیت انتخابات به مردم اعلام شود. 

 

وی خاطر نشان کرد: جوان شهرقدسی مخترع واکسن ایرانی کرونا و جوان دیگر مخترع کیت تشخیص کرونا مایه افتخار شهر است و لازم است به جوانان شهر توجه بیشتری شود. 

 

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با هفته مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: تلاش‌های انجمن معتادین گمنام در جهت بهبودی معتادین ارزشمند بوده و مسئولین لازم است حمایت داشته و ضمن افزایش کمپ ترک اعتیاد و اختصاص کمپ اخوان به شهرستان های غرب استان، در اشتغال‌زایی افراد بهبود یافته نیز اقدام کنند. 

 

 انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار