رادیو گفت و گو میزبان سفیر یمن می شود

برنامه گفت و گوی سیاسی یکشنبه 13 تیر با حضور ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن در ایران به بررسی آخرین تحولات میدانی و سیاسی محورمقاومت در یمن می پردازد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۹۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه گفت و گوی سیاسی یکشنبه 13 تیر با حضور ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن در ایران به بررسی آخرین تحولات میدانی و سیاسی محورمقاومت در یمن می پردازد.


تجاوز نظامی به یمن هفتمین سال خود را سپری می کند. جنگی نابرابر که به گفته مقامات سازمان ملل بدترین فاجعه‌ انسانی حال حاضر جهان را رقم زده است و البته جنگی بی نتیجه برای سعودی‌ها که حال رسانه‌ها از آن به عنوان «باتلاق یمن» یاد می‌کنند. جنگی که نابسامانی های عظیمی را علیه این کشور ایجاد کرده است. اما علی رغم همه این مشکلات کشورهای غربی با محوریت آمریکا و بریتانیا بزرگترین تأمین کننگان تسلیحات عربستان سعودی برای بمباران و نابودی زندگی مردم بی دفاع یمن هستند. با توجه به همه مشکلات مردم یمن با رهبری انصارالله و جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزگری و اشغالگری عربستان سعودی و ائتلاف عربی ایستادگی کرده اند و پیروزی های بی شماری را به دست آورده اند.
به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، با توجه به پیروزی های گسترده جبهه مردمی یمن در مبارزه با نیروهای متجاوز و اشغالگر رژیم سعودی و با هدف تبیین فرهنگ محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برنامه گفت و گوی سیاسی رادیو گفت و گو به واکاوی و تبیین تحولات میدانی یمن می پردازد.

برنامه گفت و گوی سیاسی که میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است، آخرین اخبار و تحولات میدانی و سیاسی جمهوری یمن را یکشنبه 13 تیر از ساعت 17:30 دقیقه بررسی می کند .

در این برنامه سفیر یمن در گفت و گویی اختصاصی نتایج 7 سال سال مقاومت مردم یمن در برابر ائتلاف سعودی را تشریح خواهد کرد.

آقای الدیلمی همچنین از وضعیت و زمین‌گیری مزدوران سعودی در جبهه داخلی یمن و نیز تقلای عناصر تکفیری تروریست علیه مردم یمن سخن خواهد گفت و به مصائب مردم مظلوم یمن بدلیل سالها جنایت ائتلاف سعودی و آمریکا می پردازد.
علاقه مندان می توانند این برنامه را علاوه بر موج رادیو گفت و گو (fm ردیف 103.5 مگاهرتز) از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا بر روی گوشی های تلفن همراه خود نیز شنونده باشند.

گفتنی است فایل مکتوب این برنامه بعد از پخش در پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفت و گو به نشانی radiogoftogoo.ir ملاحظه کنند.

ارسال نظرات