خبرهای داغ:

کتابخانه‌های نیمه‌تمام میاندوآب نیازمند جذب اعتبار است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با هدف بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی با فرماندار میاندوآب دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۲۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، خدیجه معصومی امروز با همراهی سمیه رحمان پور، معاون امور كتابخانه‌ها و همكاري‌هاي كتابخانه‌هاي عمومي؛ رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب با حضور در دفتر فرمانداری با حسام شیرازه محبت فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی با اشاره به وضعیت کتابخانه های شهرستان میاندوآب، گفت: در حال حاضر دو پروژه نیمه تمام کتابخانه علامه دهخدا در میاندوآب و کتابخانه خیرساز در روستای حاجی حسن نیازمند جذب اعتبار جهت اتمام و بهره برداری است.

معصومی، ادامه داد: چنانکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای این دو پروژه اعتبار لازم در نظر گرفته شود، به زودی شاهد افتتاح و شروع به فعالیت این دو واحد کتابخانه ای در شهرستان خواهیم بود.

معصومی بیان داشت: برای تکمیل و بهره برداری از کتابخانه حاج حسن خالصه نیازمند اعتبارات دولتی و تداوم همکاری خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان هستیم.

حسام شیرازه محبت گفت: برای رفع موانع و افتتاح این دو پروژه کتابخانه ای شهرستان تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی انجام خواهیم داد و مساعدت خود را برای تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر پروژه ها اعلام داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات