توزیع ۸۰ تانکر آب در بین روستاییان منطقه سیستان

با هدف رفع تنش آبی در برخی از روستا‌های منطقه سیستان تعداد ۸۰ تانکر آب بین روستائیان شهرستان‌ها منطقه سیستان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۸۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان مانند همیشه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این است که خدمت رسانی از نوع بی منت را انجام دهد که در همین راستا جدایاز برنامه سالیانه آبرسانی روستا‌ها که دوسال از آغاز این کار می‌گذرد ۴ تانکر محرومیت زدایی و تانکر‌های ده و سی هزار لیتری در این دوسال در تابستان کار‌های آبرسانی به روستا‌های را انجام میداد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی در جنوب شرق کشور افزود: با توجه به شرایطی که ایجاد شد و جو روانی که در روستا‌های مختلف پیش آمد و کرونا هم مزید بر علت شد علاوه بر خدمات رسانی‌ها با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور برنامه ریزی انجام و روستا‌هایی که دچار مشکلات بیشتری بودن در بحث آب رسانی از روستای ملادادی کار آغاز شد و سایر روستا‌ها نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۸۰ تانکر آب توزیع و ۶ تانکر کار آبرسانی به روستا‌های را به صورت ویژه انجام دادند و این کار تداوم خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: دو تلیری آب معدنی جهت استفاده آشامیدنی روستائیان به منطقه سیستان اعزام که یک تلیری آب معدنی امروز توزیع شده و یک تلیری آب معدنی دیگر فردا در بین مردم روستا‌های مورد نیاز منطقه سیستان توزیع می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار