خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه میانه بمناسبت شهادت بسیجی شهید رضا صفدری

تبریز- حسین محمدی فرمانده سپاه میانه با صدور پیامی شهادت شهید صفدری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۸۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام تسلیت فرمانده سپاه میانه آمده است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم وَ لاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹). بار دیگر فرزند دلیری از بخش ترکمانچای شهرستان میانه، در سنگر مدافعان حریم ولایت و مقابله با دشمنان اسلام و قرآن جام شهادت را سر کشید.

شهید رضا صفدری، رزمنده جبهه جهانی مقاومت در راه دفاع از حریم ولایت و حرم آل‌الله به قربانگاه، کشیده شد تا بار دیگر نشان دهد که میانه سرچشمه جوشان غیرت، ایثار و دلدادگی به ولایت و زادگاه دلاورمردان و شیرزنانی است که از لا به لای تاریخ ندای "هل من ناصر ینصرنی" سید الشهداء علیه‌السلام را لبیک می‌گویند و با اقتدا به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در حمایت از دین خدا، سر و جان خویش را می‌بازند.

شهید صفدری، نماد و الگویی دیگر از جوانان ترکمانچای و دلداده‌ ای از دلدادگان به انقلاب اسلامی است که ثابت می‌کنند جوانان امروز، رهروان مخلص شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس هستند و جوانان ایران اسلامی از عمق جان و ایمان معتقد به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

اینجانب، شهادت مجاهد جبهه جهانی مقاومت، بسیجی شهید رضا صفدری را به محضر حضرت، ولی الله الاعظم(ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)، ملت انقلابی شهرستان میانه و بالاخص مردم شهید پرور شهر ترکمانچای و خانواده بزرگوار این شهید والامقام، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم."

ارسال نظرات
پر بیننده ها