خبرهای داغ:
کارشناس مسایل سیاسی:

دشمنان انقلاب بازنده اصلی انتخابات 28خرداد بودند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بازنده اصلی انتخابات28خردادماه 1400 بودند.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۹۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی روشنگری در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با اشاره به حماسه حضور آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات 1400  اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رأی توطئه های سنگینی را تدارک دیده بودند.

اسماعیلی، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بازنده اصلی انتخابات 1400 بودند، افزود:  علی رغم همه دشمنی ها و تلاش جبهه استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی در طول این 43 سال، این بنای عظیمِ امام راحل رحمه الله علیه، روز به روز بالنده تر و قوی تر شده و قله های عظیم دنیا را فتح خواهد نمود.

وی ادامه داد: در انتخابات اخیر نیز همه دشمنان اعم از آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی و منافقین و دیگر گروههای ضد نظام اسلامی دست به دست هم دادند، تا انتخابات با مشارکت حداقلی برگزار شود یا جریان انقلابی پیروز انتخابات نباشد؛ ولی مردم علی رغم همه مشکلات اقتصادی و مسائل کرونا در این انتخابات با مشارکت قابل قبولی حماسه آفریدند و بار دیگر دشمنان قسم خورده این نظام را ناکام گذاشتند.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: اکثر مردم به مدیریت اقتصادی دولتمردان انتقاد داشتند و با رای خود اعلام کردند که می توان با مدیریت صحیح منابع داخلی بسیاری از مشکلات را در درون کشور حل کرد و همانگونه که رئیس جمهور منتخب 1400 اعلام کردند وقتی دولت مقتدری در داخل بر مشکلات فائق بیاید در مذاکرات نیز قدرتمند ظاهر خواهد شد و بر مشکلات غلبه خواهد کرد.

وی اظهار داشت:  دشمنان این نظام به دنبال آن هستند که جامعه را در آستانه تغییر دولت دچار التهاب کنند و با خرابکاری بر مشکلات کشور بیافزایند، که به لطف خدا و با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی از این برهه نیز عبور خواهیم کرد و ان شاءالله با کار جهادی مدیران آینده بسیاری از مشکلات برطرف خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار