خبرهای داغ:
پیام تسلیت سردار «عباسقلی‌زاده» برای شهادت «رضا صفدری»؛

پل شهادت زیباترین گذرگاه رسیدن به معبود است

تبریز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: پل شهادت زیباترین و اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۹۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، به دنبال شهادت «رضا صفدری» رزمنده جبهه جهانی مقاومت، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

پل شهادت زیباترین و اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت، شرافت و سربلندی را برای امت اسلامی به جای گذاشته و راه شجاعت را به همگان می‌آموزند.

شهدای مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت آفرینی این عزیزان در دفاع از ارزش‌های اسلام باشیم.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به تبار عاشورائیان پیوست.

اینجانب با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم آل الله «رضا صفدری» به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب، همه ملت ایران و مردم شهید پرور آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها