جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد برگزار شد

دومین جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با موضوع «مهمترین چالش کنونی پیش روی انقلاب» برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۴۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دومین جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در سال ۱۴۰۰ با سخنرانی استاد مرتضی سلطانی کارشناس مسائل سیاسی با موضوع «مهمترین چالش کنونی پیش روی انقلاب» برگزار شد.

 مرتضی سلطانی  در این جلسه اظهار کرد: امروز کشور ما با مسائل و مشکلات جدی رو برو است و دولت جدید برای حل  آنها باید تلاش جدی و جهادی را در دستور کار قر ار دهد و در این مسیر فرمول پیروزی با نگاه امامین انقلاب که نشئت گرفته از قرآن و توحید است رمز موفقیت می‌باشد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خرداد سال ۹۵ فرمول پیروزی را اینگونه بیان کردند که سه ضلع مثلث موفقیت تلاش، بسیج امکانات و افراد و  همچنین توکل بر خداوند است و این همان فرمولی است که در آزادسازی خرمشهر به کار آمد و به همین ترتیب عوامل شکست نیز شامل تنبلی، اختلاف و تفرقه، نافرمانی از ولی خدا خداست.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: دولت جدید شایسته سالاری را در دستور کار خود دارد  که می‌تواند اثرات بسیار مطلوبی داشته باشد.
 
در ادامه این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار