استقبال عباس آبادی ها از کسب کننده سهمیه المپیک

ساری-مراسم استقبال از علی قربان پسندی قهرمان تیم والیبال ساحلی الف. ایران با حضور مسئولان از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کلارآباد آغاز و تا زادگاهش روستای پسنده علیا بخش مرکزی عباس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۵۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

استقبال عباس آبادی ها از کسب کننده سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جمهوری اسلامی ایران، در سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی در دو گروه الف. و ب، با حضور دو بازیکن از ۱۲ تیر امسال در کشور تایلند به مصاف حریفان خود رفته که در پایان این رقابت ها، تیم ایران الف. با درخشش علی قربان پسندی از شهرستان عباس آباد به مقام قهرمانی رسید و سهمیه المپیک را از آن خود کرد.

مراسم استقبال از علی قربان پسندی قهرمان تیم والیبال ساحلی الف. ایران  با حضور مسئولان از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کلارآباد آغاز و تا زادگاهش روستای پسنده علیا بخش مرکزی عباس آباد برگزار شد.

علی قربان‌پسندی از شهرستان عباس آباد و ابوالحسن خاکی‌زاده از میناب استان هرمزگان در این دوره از مسابقات، دو سِت پیاپی با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۵ تایلند را شکست داد تا با اقتدار و بدون واگذاری نتیجه حتی یک سِت به حریفان، برای نخستین بار بر روی سکوی نخست قاره کهن آسیا قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار