حجت الاسلام شعبانپور در جمع رزمندگان لشکر 27 :

ضرورت شناساندن نيروهاي انقلاب براي نسل جوان

حجت الاسلام شعبانپور در جمع رزمندگان لشکر 27 بيان داشت: انتقال تجارب و تبيين آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل نو ، از ضروريات و وظايف ماست.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۱۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام شعبانپور در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) بيان داشت: انتقال تجارب و تبيين آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل نو که نه امام را ديده اند و نه روزهاي حساس انقلاب را تجربه کرده اند، از ضروريات و وظايف ماست.

وي در اين ديدار که سربازان وظيفه لشکر نيز حضور داشتند اظهار داشت: با توجه به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامي، وظيفه نيروهاي مومن و انقلابي است که جهت پيشبرد اهداف انقلاب نيروهاي مخلص و انقلابي را به نسل جديد آشنا کنيم. 

ايشان با توجه به روي کار آمدن رئيس جمهوري انقلابي بيان داشت: انقلاب اسلامي اگر 42 سال استمرار داشته و اقتدار دارد امروز به برکت حضور مردم در صحنه بوده است يکي از عوامل شکل گيري انقلاب اسلامي و نظام سياسي آن، حضور و مشارکت همه جانبه مردم بود.

حجت الاسلام شعبانپور تاکيد کرد: از مشترکات فکري و عملي رهبران و امامين انقلاب، توجه حقيقي و عملي به اين حضور و مشارکت حداکثري در مسايل مختلف کشور است.

ايشان در اين رابطه بيان داشت: دشمنان امروز خيلي خوب فهميده اند که اسلام و ولايت فقيه کارايي دارد و براي اهداف آنها مزاحمت ايجاد مي کند و همچنين قدرت نظام اسلامي را حس کرده اند فلذا از آن به شدت در هراس هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار