خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه پاسداران، فرزندان ملت در دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند

سردار رفیعی آتانی گفت: سپاه پاسداران، فرزندان مردم در دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند که در این راه از جان مایه می گذارند.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۲۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین ضمن عرض تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و حضور حماسی مردم در انتخابات، نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پشتیبانی از دولت ها را بر اساس قانون اساسی دانست.

وی با اشاره به ظرفیت مهندسی و امکانات و تجهیزاتی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد گفت: سپاه مطابق قانون به کمک تمامی دولت ها آمده و نسبت به دولت جدید نیز اقدامات ویژه انجام داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: ادبیات و جریان انقلابی پیروز شده و منتخب ملت ایران اسلامی، فردی نجیب و قاضی اخلاق بعنوان رئیس جمهور مردم ایران شده است و این جای شکر دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهداف آرمانی انقلاب را پشتیبانی خواهد کرد و این همان اهداف دولت انقلابی است.

سردار آتانی گفت: دفاع از استقلال یکی دیگر از اهداف انقلاب بوده و سپاه پاسداران پر قدرت از استقلال دولت جمهوری اسلامی در تمامی زمینه ها پشتیبانی خواهد کرد.

وی اسلام خواهی و دفاع از اسلام را از دیگر اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران نیز پاسدار اسلام بوده و در حوزه ترویج و تبلیغ مبانی دینی دولت منتخب را در حد اعلاء پشتیبانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دفاع از کرامت انسانی از دیگر آرمان های انقلاب اسلامی است و قومیت ها، زبان، اقوام، شیعه و اهل تسنن در ام الغرای جهان اسلام برای سپاه پاسداران یکی است و از همگی اینها دفاع خواهد کرد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه گفت: سپاه در تجربه ۴۳ ساله اش با تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید به مردم عزیز ایران، این اطمینان را داد که امروز نیز با افتخار، از ابتدای جنگ تحمیلی، بیش از ۲۳ هزار شهید از تمامی نقاط کشور تقدیم به حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور شده اند.

وی، دیگر اهداف سپاه پاسداران را مبارزه با استکبار دانست و گفت: با قدرت در پروژه برجام و مذاکرات سیاسی و هسته ای در به تحقیر کشاندن دشمنان به یاری دولت خواهد شتافت.

مقام ارشد نظامی استان تاکید کرد: سپاه پاسداران با قدرت بی بدیل دفاعی اش که آن را در گذشته به اثبات رسانده و حاج قاسم سلیمانی یک نمونه از مردان میدان بود که سیاست را پشتیبانی کرده است، این بار نیز پر قدرت دولت را یاری خواهد کرد.

فرمانده صاحب الامر (عج) استان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در توسعه علمی، فنی و اقتصادی که از اهداف انقلاب اسلامی است، با تمام ظرفیت علمی خود برای پشتیبانی از دولتی که امروز باید در حوزه علمی پیشرفت کند حاضر به همکاری است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی حوزه های علمی از جمله مبارزه با ویروس کرونا و تولید واکسن و همچنین در حوزه های علمی دیگر همانطور که در صنعت موشکی بی نظیر است می تواند در صنعت خودرو نیز بکار گرفته شده و به یاری دولت بشتابد.

وی در پایان اظهار داشت: ان شاءالله و به فضل خدا ملت بزرگ ایران بار دیگر طعم شیرین نظام اسلامی همان دوران اوایل انقلاب را خواهند چشید و به مردم عرض می کنیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در توسعه علمی، فنی و اقتصادی که از اهداف انقلاب اسلامی است، با تمام ظرفیت علمی خود برای پشتیبانی از دولتی که امروز باید در حوزه علمی پیشرفت کند حاضر به همکاری است.

انتهای پیام/ ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها