خبرهای داغ:
در بازدید فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور؛

از جانفشانی رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین تجلیل شد

در بازدید میدانی امیر سرتیپ حاجیلو و سردار خلیل زاده معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا، از مناطق شمالغرب کشور، از خدمات و تلاش های رزمندگان تیپ ۸۲ قزوین تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۷۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیر سرتیپ حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش به همراه سردار خلیل زاده معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) و جمعی از فرماندهان و مسوولین نظامی از خط حد و موقعیت استقراری تیپ ۸۲ حضرت صاحب‌ الامر(عج) استان قزوین در مناطق مرزی عملیاتی شمالغرب بازدید میدانی کردند.

امیر حاجیلو ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، آمادگی رزمندگان قزوینی را مثال زدنی و کم نظیر خواند و گفت: حضور در بین رزمندگان شمالغرب موجب یادآوری و زنده شدن یاد و خاطره شهدا و پاسداران گرانقدر در دوران دفاع مقدس شد.

وی گفت: بی شک امنیت مرزهای شمالغرب کشور مرهون رشادت شما رزمندگان مقتدر و جام برکفی است که خواب را بر چشم دشمنان کشور حرام کرده اید.

در ادامه این بازدید، سردار خلیل زاده نیز ضمن ابراز رضایتمندی از حضور مقتدرانه رزمندگان یگان عملیاتی تیپ ۸۲ خطاب به فرماندهی و رزمندگان قزوینی بیان کرد: مجمؤعه قرارگاه از فرماندهی و شما رزمندگان تیپ ۸۲ که بحمدالله تا به امروز با انواع تهدید ضد انقلاب و اشرار و قاچاق مقتدرانه مبارزه کردید راضی است. لذا این حضور با قدرت را حفظ کرده و تقویت کنید.

لازم به ذکر است در این بازدید سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲، گزارشی از حضور بیش از ۲۴ ماهه رزمندگان و فعالیت های رزمی و عملیاتی آنها ارائه کرد.

انتهای پیام/ 1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها