خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین

حضور نیروهای نظامی در کنار یکدیگر، تامین کننده امنیت برای مردم است

حجت الاسلام معبودی گفت: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر تامین کننده امنیت مردم است.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۰۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مقر فرماندهی پایگاه مرزی نیروی انتظامی در روستای الواتان از مناطق شمالغرب کشور بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با فرمانده و نیروهای مستقر این پایگاه و تقدیر از تلاش پرسنل نیروی انتظامی در مرزهای جمهوری اسلامی بیان کرد: حضور شما باعث آرامش و تامین امنیت برای مردم می شود.

وی با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی گفت: خداوند امانتداری همه عالم را در اختیار انسان قرار داده است و انسان طبق آیات قرآن این امانت را پذیرفت لذا باید از این امانت مواظبت کرد و در روز قیانت در خصوص آن سوال می شود.

وی افزود: مقام و ارزش انسان به قدری با عظمت است که تمام فرشتگان به جزء ابلیس به آدم سجده کردند بنابراین انسان باید زندگی خود را براساس نقشه الهی تنظیم و پیاده کند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اگر در یک اردوکشی نظامی نیروها بر اساس نقشه حرکت نکنند از مسیر منحرف می شوند، ما نیز اگر بر اساس دستورات الهی خدا عمل کنیم امانتدار و جانشین خداوند در دنیا خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: لذا باید از منهیات همچون غرائز نفسانی، وسوسه های شیطانی دوری کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها