خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رضایتمندی مردم مرزنشین از فرزندان خود در سپاه استان قزوین/ایران، وحدت آفرین در صحنه گیتی است

حجت الاسلام معبودی گفت: بازدیدهای میدانی و دیدار با خانواده ها در مناطق مرزی شمالغرب،بیانگر رضایتمندی این مردم شریف از عملکرد فرزندان خود در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۸۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

 

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از مناطق شمالغرب کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به امنیت موجود در مرزها بیان کرد: به برکت خون پاک شهدا و با توجه به هم افزایی و همکاری خوب مردم و مجاهدت رزمندگان، شرایط بسیار مطلوبی در حوزه های گوناگون از جمله امنیت پایدار در منطقه شمالغرب برقرار است.

وی با اشاره به مصداق «اخوت» که از آموزه های دینی ما و سفارش اسلام و ائمه است در مناطق مرزی گفت: با توجه به آنچه در زندگی مردم این مناطق جریان دارد، همبستگی ناگسستنی در این منطقه برقرار است و مردم، با اعتقاد به آموزه های دینی و اخوت، با تمام وجود احساس می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال حل مشکلات آنان است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به این نکته که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح، خدمات بسیار خوبی در بخش های مختلف برای مردم ارائه کرده اظهار کرد: مردم از عملکرد نیروهای مسلح به ویژه رزمندگان تیپ صاحب الامر(عج) استان قزوین رضایت خوبی دارند که نشان از توان مقتدرانه نیروهای مسلح و رزمندگان مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: با توجه به بازدیدهای میدانی و دیدار از خانواده های محترم مردم در مناطق مرزی شمالغرب و رضایتمندی این مردم شریف از عملکرد فرزندان خود در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، بیانگر این امر است که در بسیاری از این مناطق، سپاه پاسداران استان قزوین توانسته مأموریت خود در رضایتمندی مردم و حل مشکلات منطقه را به خوبی به انجام رساند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یکی از سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ایجاد وحدت حقیقی در بین مردم در سراسر عالم بخصوص در کشور اسلامی ما بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز با عوامل تفرقه بطور کلی برخورد شده و نتیجه اش یک وحدت مثال زدنی در بین برادران اهل تسنن و شیعیان در منطقه است و این مصداق واقعی پیام شریعت است که وحدت، موجب همبستگی مسلمین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی در پایان گفت: وحدت موجود در جامعه اسلامی به ویژه مناطق مرزی، موجب شده که عناصر ضدانقلاب و فرصت طلبان، میدان برای قدرت نمایی نداشته باشند و همین امر موجب شده امروز شاهد موفقیت جمهوری اسلامی ایران بعنوان منادی وحدت حقیقی در جهان اسلام و صحنه گیتی باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها