توزیع نان و بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های درگیر ویروس کرونا در زاهدان

زاهدان/فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، بسته‌های معیشتی و نان میان خانواده‌های درگیر ویروس منحوس کرونا در زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
مهدی قویدل، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت ها و دغدغه بسیج خدمت رسانی و کمک به قشر نیازمند و محروم جامعه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به اینکه بسیج همیشه و در هر شرایطی به ندای رهبر لبیک گفته و در کنار مستضعفین بوده است، افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در زاهدان که سبب شد بسیاری از کسب و کارها از رونق اقتصادی و معیشتی چرخشان بخوابد، خانواده های زیادی بیکار شدند و سفره هایشان خالی شد در همین راستا رهبر انقلاب دستور بر اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان را اعلام فرمودند.

این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای فرمان مقام عظمای ولایت، سپاه و بسیج در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و این فرمان را در راستای رونق سفره نیازمندان و محرومین  در استان و شهرستان زاهدان اجرایی کردند.

وی ادامه داد: به منظور تداوم این رزمایش همدلی در پیک جدید کرونا خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح شهر زاهدان شناسایی و خدمات مطلوب و ارزنده ای به آنها ارائه شده است.

قویدل بیان کرد: ۱۰۰سبد معیشتی هر بسته به ارزش ۴ میلیون ریال و جمعا ۴۰۰ میلیون ریال شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، سویا، بین نیازمندان توزیع شده است.

این مسئول اظهار داشت: توزیع ۴۰۰۰قرص نان در محله های کریم اباد، شیرآباد، جام‌جم، قاسم آباد نیز جهت رفاه حال محرومین حاشیه شهر انجام شده است.

وی افزود: اجرای این برنامه ها در قالب طرح شهید سلیمانی ویژه خانواده‌های درگیر ویروس منحوس کرونا  که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار