خبرهای داغ:
در راستای کمک به محرومان برگزار شد؛

اردوی جهادی بسیج ادارات شهرستان بن در روستای آزادگان

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت اردوی جهادی بسیج ادارات شهرستان بن در روستای آزادگان جهت کمک به ساخت منزل مسکونی محرومان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۰۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن که همراه روسای سایر ادارات این شهرستان در روستای آزادگان  حضور یافته بودند، هدف از اجرای اردوهای جهادی را ترویج روحیه از خودگذشتگی و ایثار و کمک به همنوع عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محسن کریمی گفت: حضور روسای ادارات در مناطق محروم باعث می شود مسئولین بیش از پیش با مشکلات مردم آشنا شوند و در راستای رفع این مشکلات با روحیه جهادی و ایثار قدم بردارند تا بتوانند ذره ای از آلام مردم بکاهند.

کریمی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 50 گروه جهادی در شهرستان بن ثبت رسمی شده که در عرصه های گوناگون عمرانی، آموزشی و علمی، فرهنگی، بهداشت و درمان و مسائل و بحرانهای مختلف نظیر مقابله  با کرونا فعال می باشند.

وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه بن برای دومین سال متوالی جهت حضور مدیران ادارات در قالب گروه جهادی در مناطق محروم شهرستان برنامه ریزی نمود که با استقبال خوب ادارات مواجه شد و بعد از حضور سال گذشته در روستای بارده، امسال در روستای آزادگان حضور یافتند و باعث خوشحالی مردم این روستا و ایجاد حس اعتماد و همدلی در بین مردم شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار