رئیس اداره منابع طبیعی قائم شهر خبرداد

تشکیل کمیته سه گانه برای حفاظت از منابع طبیعی

ساری-رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: مهمترین وظیفه کمیته سه گانه منابع طبیعی، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین هماهنگی با مراجع قضایی در سطح ملی به منظور تسریع در انجام تکالیف حقوقی و قضایی است.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کمیته سه گانه برای حفاظت از مناطع طبیعی تشکیل شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر نشست خبری فرمانده سپاه و رئیس منابع طبیعی قائم شهر در موضوع همکاری در طرح صیانت از جنگل صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
 
کمیته سه گانه برای حفاظت از مناطع طبیعی تشکیل شد
 
رضا علی رحیمی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان در این نشست  ضمن ابراز خرسندی از حضور نهادمقدسی، چون سپاه و بسیج در کنار منابع طبیعی گفت: مهمترین وظیفه کمیته سه گانه منابع طبیعی، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین هماهنگی با مراجع قضایی در سطح ملی به منظور تسریع در انجام تکالیف حقوقی و قضایی است.
 
رحیمی در راستای ایجاد هماهنگی با این کمیته اظهار داشت: لیست مجموعه افرادی که دارای سابقه تخلف هستند به مجموعه سپاه اعلام خواهد شد تا زمینه لازم برای اقدامات آینده را داشته باشند و این پیشنهاد رابه اصحاب رسانه داد که اصحاب رسانه به عنوان یک فعال حافظ منابع طبیعی در قالب "همیاران طبیعت" با مجموعه ما همکاری داشته باشند.
 
وی در ادامه برپایی گشت، ایست بازرسی سیار و رزمایش مشترک بنا به ضرورت مناطق را از ملزومات پیشگیری جرائم و تخلف بیان کرد و افزود: ۳۰ نقطه سکونت گاهی در سطح شهرستان وظیفه حفظ و حراست از منابع را در برابر، قاچاق و تصرف اراضی ملی با چالش مواجه کرده است که کمبود نیرو و ادوات بر مشکلات آن افزوده که امیدواریم با این اتفاق خوب بتوانیم بر مشکلات و چالش‌ها فائق بیائیم.
 
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان در پایان ضمن اشاره به کشف بیشترین محموله‌های قاچاق در شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه‌های مواصلاتی شهر‌های غرب استان و انتقال این محموله جات به کارخانه‌های فرآوری مواد اولیه و تولیدات ثانویه خاطر نشان کرد: با رصد و انجام گشت‌های بازرسی مستمر کشفیات خوبی از متخلفین در طول سال به دست آمد که در سطح استان جزء رتبه‌های برتر هستیم ودر اجرای احکام قضایی در تصرف اراضی دولتی هم رتبه نخست استان را دارا هستیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار