خبرهای داغ:
از سوی دستگاه قضایی استان قزوین با اجرای آراء جایگزین حبس صورت گرفت؛

اعطا بیش از ۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد

حجت الاسلام قدرتی گفت: در راستای اِعمالِ مجازات های جایگزین حبس، دو میلیارد و ۸۵ میلیون ریال که توسط دادگاههای استان صادر گردیده بود جهت اجراء به کمیته امداد ابلاغ گردید.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام قدرتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک دادگستری استان با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اِعمالِ مجازات های جایگزین حبس با رویکرد حمایت مادی از مددجویان این سازمان، در سه ماهه اول سالجاری که تعداد 34 رای به ارزش دو میلیارد و 85 میلیون ریال که توسط دادگاههای استان صادر گردیده بود جهت اجراء به کمیته امداد ابلاغ گردید.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: این میزان جریمه نقدی در تامین گوشی هوشمند و تبلت ، مواد غذایی ، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی برای نیازمندان هز ینه و همچنین برخی از محکومان نیز در راستای انجام خدمات عمومی رایگان جهت خدمت به جامعه هدف مشغول به کار شدند.

مقام ارشد قضایی استان همچنین بیان داشت: تعداد 410 دستگاه تبلت نیز به ارز ش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان تهیه و به فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها