روز خبرنگار نماد احترام و حقوق ملت است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آگاهی نعمتی بی‌بدیل از جانب پروردگار دانا به انسان‌ها است و تلاش خبرنگاران به‌عنوان وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و دیدگان بینا و زبان گویای مردم برای اطلاع‌رسانی مستقل، صادقانه، بی‌طرفانه و مسئولانه، ستودنی است.

 قلم از جمله رسانه‌هایی است که هرگز جایگاه و ارزش خود را با وجود همه پیشرفت‌هایی که در این عرصه صورت گرفته از دست نخواهد داد. زیرا یکی از راه‌های موثر انتقال تراوشات ذهنی و فرهنگ سازی است و اگر قلم نبود نه تاریخ می‌توانست به همین میزانی که امروز از تحریف مصون مانده حفظ شود و نه انسان‌ها می‌توانستند فریاد‌های ماندگاری به درازای تاریخ هزاران ساله داشته باشند و نه حقایق و واقعیت‌ها قابلیت ماندگاری داشتند

روز خبرنگار به عنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و فوری، یادروز باشکوه تلاشگران سپهر خبر و قلم و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ارزشمند صاحبان رسانه است که مسئولانه پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند و برای بالا بردن سطح آگاهی در جامعه فعالیت می‌کنند.

شغل خبرنگاری سختی‌ها و رنج‌های خاص خود را دارد و در عین حال شاغلان این حوزه مشکلات فراوانی معیشتی و شغلی دارند که امیدوارم توجه بیش از پیش به این بخش، باعث شود تا خبرنگاران به عنوان چشم‌های بیدار در کنار همه ارکان جامعه برای حرکت در مسیر تعالی و توسعه به رسالت خویش عمل کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه فقیه در سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار