فرمانده سپاه میانه:

فرمایشات امام خامنه ای همواره راه گشای مشکلات جهان اسلام است

تبریز- فرمانده سپاه میانه با تبیین رهنمودهای امام خامنه ای در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری، گفت: فرمایشات رهبری، گستره ای جهانی دارد و همواره راه گشای حل مسائل و مشکلات کشور و مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در جمع کارکنان سپاه میانه در کنار مردم بودن و تلاش برای رفع مشکلات آنان را مهمترین خواسته رهبری و مهمترین انتظار و چشمداشت مردم از رئیس جمهور جدید کشور عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برداشتن موانع تولید و تقویت پول ملی، گام های مهمی است که می تواند فشار و سنگینی مشکلات را از دوش اقشار متوسط و کم درآمد جامعه بردارد و جامعه و کشور را به سمت توانمندی بیشتر پیش برد.

  محمدی با تاکید بر نقش بی بدیل مردم در ماندگاری و رشد و توسعه نظام و انقلاب، متذکر شد: انتصاب مدیرانی باکفایت، شجاع و دانا در جهت خدمت رسانی به مردم و روحیه بخشی به آنان، جامعه را نسبت به سیاستهای نظام و انقلاب دلگرم کرده و تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام را بی اثر می کند.   

   فرمانده سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه محرم، کمک به بازسازی عتبات عالیات و تلاش در جهت احیای شعائر دینی و رونق بخشی اماکن زیارتی و مساجد و هیئات عزاداری را وظیفه ای شرعی و دینی دانست و افزود: امروز سیاست و تلاش دشمن در جهت تخریب و ویران سازی اماکن زیارتی و مراسمات مذهبی است و ما هرگز نخواهیم گذاشت این سیاست را پیاده سازی کند.

   فرمانده اسبق سپاه میانه و یکی از مسئولان موکب اهل بیت(علیه السلام) میانه در ادامه با ارائه گزارش و تقدیر از فعالیت های اعضای این موکب به زائران امام حسین(علیه السلام) در کربلا و کاروانهای پیاده روی اربعین، خواستار پشتیبانی گسترده مردمی از این موکب ها شد و اظهار داشت: در طی این چند سالی که موکب فعالیت خود در کربلا را آغاز کرده است، روزانه به صدها نفر از زائرین خدمات متنوع ارائه می شود.

   احمد شاکر از خدمات رسانی به بیش از 2000 زائر توسط اعضای موکب اهل بیت(علیه السلام) میانه در برخی از روزهای پیک اربعین اشاره  کرد و این خدمات را اعم از اسکان، وعده های غذایی، درمان و ... عنوان کرد و متذکر شد: همه اینها عنایاتی از سوی پروردگار و نتیجه همراهی مردم و مسئولین در پشتیبانی از این موکب بوده است.

   وی از کاروان اربعین به عنوان پدیده ای غیرقابل توصیف یاد کرد و گفت: باور اینکه مسیری به طول بیش از 90 کیلومتر از  موکب های به هم چسبیده مردمی به زائران حسینی خدمات رسانی کنند، در باورها نمی تواند بگنجد و به جرات می توان گفت این کاروان بیش از 20 میلیون نفری و این همه موکب پذیرایی فقط از الطاف شگفت انگیز و بی منتهای الهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار