خبرهای داغ:

سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد به صورت حضوری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: کلاس‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۳۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، طهرانچی  در حاشیه مراسم افتتاح سرا‌های نوآوری سلامت کار و بازیافت پسماند در دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: کلاس‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

طهرانچی افزود: تقریباً همه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور واکسینه شدند و در مراحل پایانی هستیم و پس از آن دانشجویان را تا قبل از شروع سال تحصیلی واکسینه خواهیم کرد و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او پس از بازدید از سرا‌های نوآوری سلامت کار و بازیافت پسماند در دانشگاه آزاد اسلامی اراک اضافه کرد: این ایده دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن دانشجویان و کارآفرینان از علم به ثروت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: این ایده‌های نوآور بستری مناسب برای اشتغال دانش بنیان و مرکز تحقیقات دانشگاه هم از این ایده‌ها حمایت خواهد کرد.

در مراسمی با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور سرا‌های نوآوری با عنوان سلامت کار و بازیافت پسماند در دانشگاه آزاد اسلامی اراک به بهره برداری رسید.

دانشگاه آزاد اسلامی اراک پس از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دومین واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور است که این نوآوری و خلاقیت را به کار بسته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار