خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

با افتخار، یک بسیجی هستم/هدف پلیس، حرکت در مسیر اعتلای انقلاب است

سردار ابراهیمی گفت: بنده روحیه بسیجی دارم و پیش از اینکه یک پلیس باشم یک خادم بسیجی هستم که از ابتدا با این نظام و انقلاب بوده ام و با روحیه بسیجی زندگی کرده ام و با افتخار می گویم که بسیجی وار خدمت خواهم کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان به مناسبت روز خبرنگار، با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد.

سردار ابراهیمی در این دیدار با اشاره به تلاش پلیس خدوم جهت برقراری نظم و امنیت جامعه بیان کرد: ماموریت های زیادی برای پلیس تعریف شده و جغرافیای استحفاظی ما بسیار بزرگ است لذا برای تأمین امنیت مردم عزیز در تلاش هستیم.

وی گفت: شغل و حرفه خبرنگار عشق و هنر است. زمان و مکان برای خبرنگاران مطرح نیست و خبرنگاران در هر کجایی که بتوانند حاضر می شوند تا حقایق را به مردم منعکس کنند. روز خبرنگار، روز قلم به دستان خبررسان خوش خبر است و در واقع در وجود هریک از شما خبرنگاران که صداقت مبنای تلاشتان است یک سردار سلیمانی پرورش یافته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: علیرغم تمام تلاش و توطئه دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه، شما خبرنگاران امید را به تک تک افراد و اقشار جامعه منتقل می کنید و برای این اقدام بزرگ و جهادی باید در تمام حوزه ها اشراف کامل داشته باشید. لذا در همین راستا کارکرد مشترکی بنام امنیت سازی، بین پلیس و خبرنگاران وجود دارد.

سردار ابراهیمی بیان واقعیات به مردم را اصلی اساسی در حرفه خبرنگاری خواند و عنوان کرد: اگر واقعیات جامعه به مردم بیان نشود، گاهی با اطلاعات کم مورد قضاوت قرار می گیریم. اما مردم آگاهند و به خوبی می توانند نیروهای خادم و زحمت کش را از کسانی که خدمتی در قبال مردم انجام نمی دهند تمیز دهند.

وی افزود: خبرنگاران، بسیار متعهدانه مسایل را به مردم اطلاع رسانی می کنند. کار شما خبرنگاران مداوم است و استراحت کردن برای پلیس و شما خبرنگاران معنا ندارد و برهمین مبنا هرروز تلاش می کنید بهتر از روز قبل بتوانید به تعهد خود عمل نمایید و این یکی دیگر از نقاط اشتراک پلیس با خبرنگاران است که همه ما برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کنیم.

مقام ارشد انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: مسوولیت همه ما به عنوان پیروان صدیق انقلاب درک دغدغه های مردم است و خطی که ما از شما خبرنگاران می گیریم حسی از جنس مردم بوده و مسیر و خروجی این امر خدمت به مردم است تا افکار عمومی مردم را به مسیر درست سوق دهیم و نگذاریم این افکار در مسیر دشمن قرار گیرد، لذا شما یک منبع قوی و انقلابی برای مردم هستید.

سردار ابراهیمی یادآور شد: نیروی انتظامی، همچون سپاه پاسداران، یک حوزه ایثارگر، با مردم، کنار مردم و برای مردم است و هرکجا که باب انتقادی باشد با این نگاه که در راستای بقای ماست، از آن استقبال می کنیم. ما مسوول پاسخگو هستیم و این انتقال اطلاعات از طریق شما خبرنگاران ایجاد می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: همه ما در مسیری گام بر می داریم که مسیر اعتلای انقلاب است. لذا فعالیت های پلیس از سوی معاونت اجتماعی منعکس می شود تا مردم بدانند خادمانشان برای آنها تلاش می کنند. مردم در شرایط سختی قرار دارند لذا به دنبال دلگرمی و امید هستند که این امیدواری می تواند از سوی شما خبرنگاران در انعکاس خدماتی باشد که از سوی پلیس و سایر دستگاه ها ارائه می شود.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از عرصه های امیدآفرینی بود ادامه داد: حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات نشان داد که ملت پشتیبان و دوستدار مقام معظم رهبری و نظام هستند که این موضوع بسیار مهمی است و این حضور پرشور پاسخی متقن به یاوه گویی دشمنان و بدخواهان انقلاب بود.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در کنار هزاران ویژگی، دارای دو ویژگی بسیار برجسته است که شامل دشمن شناسی و آینده نگری است. ایشان در هر زمانی به همه ما گوشزد کردند که دشمن را بشناسید و با آینده نگری برای مقابله با دشمن اقدام نمایید.‌

مقام ارشد انتظامی استان، ایجاد امنیت و دور کردن احساس ناامنی از جامعه را دو مأموریت مهم نیروی انتظامی دانست و افزود: پلیس، مقتدرانه برای اجرای این دو اصل در جامعه تلاش می کند و انعکاس اخبار پلیس همان دور کردن احساس ناامنی از مردم است که رسانه ها در انتقال این پیام بسیار موثر می باشند.

وی با اشاره به اینکه یک بسیجی گوش به فرمان ولایت فقیه می باشد اظهار کرد: بنده روحیه بسیجی دارم و پیش از اینکه یک پلیس باشم یک خادم بسیجی هستم که از ابتدا با این نظام و انقلاب بوده ام و با روحیه بسیجی زندگی کرده ام و با افتخار می گویم که بسیجی وار خدمت خواهم کرد.

سردار ابراهیمی در پایان گفت: روحیه بسیجی به ما یادآوری می کند که این صندلی مدیریت، صندلی خدمتگزاری است و این پیام شهداست و برای این صندلی شهدای زیادی تقدیم شده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار