خبرنگاران با دلسوزی و نیت خیر،امر آگاهی رسانی را تسهیل می‌کنند

مهرستان/ سرهنگ نکویی گفت: عشق، علاقه و باور در حرفه خطیر و حساس خبرنگاری، بسیار مهم و نقش پررنگی در موفقیت یک خبرنگار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۵۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، امشب طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان و جمعی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی از خبرنگاران  شهرستان مهرستان تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی در این جلسه، با تقدیر از همراهی و همکاری خبرنگاران گفت: خبرنگاران به طور جدی وظایف خود را انجام داده و مسائل مختلف این شهرستان را پیگیری می‌کنند و با هدف کاهش مشکلات همراه مردم و مسئولین هستند و در راه خود منصفانه قدم برمی دارند و در انتقال اخبار از مردم به مسئولین تلاش می‌کنند که ما قدردان زحمات فراوان شما هستیم.

وی افزود: وجود خبرنگاران در شهرستان مهرستان را مغتنم می‌شماریم و لذا خبرنگاران شغل با شرافت و ارزشمندی دارند و ما را همواره از اخبار و مسائل شهرستان با خبر می‌کنند و اینکه با دلسوزی و نیت خیر، امر آگاهی رسانی را تسهیل می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: اقدامات خوبی را خبرنگاران در بحث مشارکت‌های اجتماعی و آگاهی سازی جامعه در بحث انتخابات و پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا انجام دادند و مرتب در این خصوص گزارش تهیه کردند.

وی گفت: عشق، علاقه و باور در حرفه خطیر و حساس خبرنگاری، بسیار مهم و نقش پررنگی در موفقیت یک خبرنگار دارد.

سرهنگ نکویی تصریح کرد: خبرگزاری مهر در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان مهرستان رسانه‌ای صادق، واقع گرا و امانتدار است که با انعکاس دغدغه‌های مردمی، تاکنون حرفه‌ای عمل کرده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مهران خاکی زایی، خبرنگار خبرگزاری مهر و جمعی از فعالان فضای مجازی شهرستان مهرستان با اهدای تندیس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار