فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد ‌؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

زنجان – فرمانده انتظامی استان از دستگيري 51 نفر قاچاقچي کالا و کشف بیش از 87 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالا در یک ماهه گذشته سال جاری در سطح استان خبر داد .
کد خبر: ۹۳۶۶۷۶۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به ماموریت‌های مهم پلیس استان بیان داشت:  مبارزه با قاچاق کالا در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی زاده" به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، با جدیت در دستور کار پلیس استان زنجان قرار گرفته است.
 
کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان
 
وی افزود: در این خصوص با هماهنگی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا، به مدت یک ماه در سطح استان زنجان اجرا و طی این طرح تعداد ۵۱ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه گفت: در اجرای این طرح مقادیری کالای قاچاق، از قبیل: نهاده‌های دامی، دخانی، طیور، احشام، احشام و ... کشف و تعداد ۴۸ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.
 
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق در این طرح مذکور را بیش از ۸۷ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار