خبرهای داغ:

طبخ و توزیع 200 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در سرخه

همزمان با ماه محرم 200 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به هدف بزرگداشت سردار رشید کربلا ابا عبدالله الحسین (ع)  و یاران شهیدش و دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا 200 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تهیه و توزیع شد.

محمود جوادی فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در حاشیه این اقدام خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از توزیع غذای گرم و همچنین اهدای بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف، در کنار مردم بودن و برای شادی خانواده های کم برخوردار بود و اینکه با الگو گرفتن مولا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) دستگیر آسیب دیده های اجتماع کنونی بوده باشیم.

او افزود: طرح  پویش اطعام و احسان حسینی که در راستای کمک‌ به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا برگزار شد؛ 200 پرس غذای گرم به همت بسیجیان این پایگاه با یاری خیرین و نیکوکاران با رعایت دستورالعمل ها طبخ و توزیع شد.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در خاتمه گفت: این اقدامات مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات انجام می گیرد و امیدواریم که در این ماه های ارزشمند بتوانیم اقدامات گسترده تری در جهت دستگیری از خانواده های ایتام و نیازمند انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار