خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج آراسنج برگزار شد؛

اجرای نمایش «با کاروان خورشید»

نمایش «با کاروان خورشید» با همکاری فرهنگی و هنری سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا و پایگاه مقاومت بسیج آراسنج در دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۴۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی چگینی، مدیر اجرایی نمایش « با کاروان خورشید»، که با همکاری فرهنگی و هنری سپاه ناحیه امام حسین(ع) و پایگاه مقاومت بسیج آراسنج در دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به مدت ده شب برگزار گردید، نمایش «با کاروان خورشید» را روایت و حکایت خلیفه اللهی انسان دانست و گفت: برای حفظ دین مبین اسلام باید فداکاری کرد و در راه قرآن کریم باید مانند امام حسین علیه السلام از همه چیز گذشت، از این رو، نمایش « با کاروان خورشید » روایت و حکایت خلیفه اللهی انسان و سلسله عشاق عالم از دوران جاهلیت صدر اسلام تا انتظار امام زمان علیه السلام است.

وی در ادامه افزود: دکور، نورپردازی، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری این نمایش با همت، همفکری و مساعدت جوانان بسیجی پایگاه مقاومت شهرک آراسنج انجام شده است.

حجت الاسلام چگینی، به محتوای و عوامل اجرایی این نمایش اشاره کرد و گفت: تلاش تمامی اعضای گروه نمایش « با کاروان خورشید » بر آن بود که مطابق سال گذشته بتوانیم این اثر را برای میزبانی از مخاطبان عزادار امام حسین علیه السلام در ایام محرم آماده کنیم و الحمدلله این موضوع اتفاق افتاد. و برای محتوا هم، موضوعات؛ دوران جاهلیت، بعثت پیامبر اکرم (ص)، حادثه غدیر، لیله المبیت، عاشورا و صحنه کربلاء و آزادسازی سوریه و نقش مدافعان حرم را انتخاب و نمایش دادیم، و در این نمایش 50 نفر بازیگر، توانستند 250 نقش را در قالب های مختلف ا ایفا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار