مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی بیش از 500 گروه جهادی استان در میدان مقابله با کرونا

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی از آمادگی بیش از 500 گروه جهادی بسیج چهارمحال و بختیاری برای همکاری با کادر سلامت در مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام )، با اعلام این خبر، گفت: خدمت بی منت به هم استانی های عزیزمان در سراسر استان رسالت گروه های جهادی است و آحاد جهادگران استان در کنار فعالیت های سالیانه خود خادم مردم طی یک و نیم سال اخیر در مقابله با ویروس کرونا بوده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) با اشاره به حضور جهادگران در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی، افزود: گروه های جهادی بسیج در این طرح با پایش افراد از درب منازل و شناسایی بیماران ناقل کرونا به کاهش گسترش این ویروس کمک می کنند.

سرهنگ فولادی؛ طرح «همیار بیمار» و خدمت جهادگران در خط مقدم مبارزه با کرونا دوشادوش کادر درمان را از فعالیت های جهادگران بسیجی استان در دوران حاد گسترش این ویروس خواند و اظهار کرد: هم اکنون نیز گروه های جهادی در جای جای استان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خانواده های ایشان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) اهدای بسته های معیشتی، تهیه ملزومات بیماران و سالمندان، کمک به کادر زحمت کش درمانی و کمک های مالی و معنوی به اصناف آسیب دیده از کرونا را از سایر اقدامات گروه های جهادی بسیج استان در ایام شیوع ویروس کرونا برشمرد.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: با صدور فرمان مجدد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر شدت بخشیدن به امور کمک رسانی به بیماران و آسیب دیدگان کرونایی و ریشه کنی سریعتر این ویروس از سطح جامعه، بیش از 500 گروه جهادی بسیجی استان آمادگی کامل دارند در هماهنگی با مجموعه های پزشکی و درمانی جهت مقابله با ویروس جهش یافته کرونا خدمت رسانی کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) خاطرنشان کرد: امید است با همدلی، هماهنگی، هم افزایی و اقدام عملی و میدانی همه مسئولین دولتی،گروه های جهادی، نهادهای حمایتی، تشکل های مردمی و خیرین مشکلات خانواده های درگیر با بیماری و آسیب دیدگان ناشی از کرونا مرتفع گردد.

ارسال نظرات