خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛

در حفاظت از مرزهای معنوی و عقیدتی کشور، دست اجانب را قطع می کنیم

سردار آتانی گفت: امروز مفتخریم که تمامی مرزهای جغرافیایی در دست قدرت ماست و در حفاظت از مرزهای معنوی و عقیدتی کشورمان دست اجانب را قطع می کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۴۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به همراه جمعی از فرماندهان نواحی و معاونین سپاه استان از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید کرد.

سردار آتانی در بازدید از مناطق شمال‌غرب کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی تا به امروز از نعمت های زیادی برخوردار بوده و ما مدیون گذشتگان خود در مسیر جهاد و شهادت هستیم.

وی تاکید کرد: امروز مفتخریم که تمامی مرزهای جغرافیایی در دست قدرت ماست و در حفاظت از مرزهای معنوی و عقیدتی کشورمان دست اجانب را قطع می کنیم.

مقام ارشد نظامی استان گفت: به پشتوانه حضور شما رزمندگان پرتوان، امروز مرزهای کشور از امنیت کامل بهره مند است و قدردان زحمات شما هستیم.

وی در ادامه افزود: دوستان و فرماندهان محترم نواحی نیز همانند شما دوستدار حضور در این مناطق هستند و شهادت می دهم هنگامی که وارد منطقه شدیم دوستان هم آرزو می کردند که درکنار شما عزیزان باشند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به روایت امیر مؤمنان علی(ع) در سال ۳۶ هجری اظهار کرد: امام علی(ع) در جنگی پیروز شد و یکی از صحابه به محضر امام رسید و آرزوی حضور برادر خود در جبهه جنگ را نمود و امام در پاسخ به وی فرمود: اگر برادرت علاقه به حضور در این میدان داشته و در دل محب اهل بیت بوده انگار که در این نبرد همراه لشگر ما بوده است و در ثوابش سهیم خواهد بود حتی کسانی که در آینده خواهند آمد و محبت ما را در دل دارند نیز انگار که با ما در این جنگ بوده و در پیروزی این جنگ شریک هستند و جزء شهدا محسوب می شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: ما دوستدار شما عزیزان بوده و در دل آرزوی بودن در کنار شما را داریم اما مسئولیت های دیگری بر عهده ما نهاده شده و با افتخار خدمت رسان سنگر دیگری هستیم.

سردار رفیعی آتانی در ادامه بیان کرد: تمامی همراهان بنده آرزوی حضور در جمع شما رزمندگان را داشته و شهادت این برادر کوچک خود را پذیرا باشید که دوستانی که به همراه آمده‌اند درخواستشان این بود که چند روزی در کنار شما عزیزان باشند. چرا که دوستدار شما بوده چه بسا که این بیابان و دشت بدون حضور و مجاهدت شما رزمندگان ارزشی نخواهد داشت و اشتیاق ما به شما و حضورتان بوده و قدردان زحمات شما عزیزان و دعاگوی شما جهت صحت و سلامتی و بازگشت به جمع خانواد هایتان هستیم.

وی گفت: تجلیل ما از شما رزمندگان به دلیل حضور در مسیر جهاد و ایستادگی و اقتدار بوده و این تکلیف برعهده ماست که از شما تجلیل نماییم چرا که بخش اعظمی از این اقتدار را مدیون شما عزیزان هستیم.

مقام ارشد نظامی استان قزوین اظهار کرد: برخی مرزها قبل از سال ۱۳۹۰ دراختیار ما نبوده و جولانگاه ضد انقلاب و پژاک بود و مردم این منطقه نیز در آسایش نبودند و دشمنان در پشت این ارتفاعات طمع کرده بودند و پایگاه های پژاک را پشتیبانی می کردند و مدرسه و ورزشگاه تاسیس کرده بودند و تصمیم داشتند سالیان سال در این منطقه بمانند و بخشی از خاک جمهوری اسلامی ایران را اشغال کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز عظمت و استقلال شکل گرفته و این امر بر عهده شما بوده و هم اینک شما رزمندگان پرچم دار آن هستید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به حضور سربازان سپاه استان قزوین در منطقه شمال‌غرب گفت: از خداوند منان توفیق سلامتی و اتمام خدمت سربازی شما عزیزان را خواستاریم و در آینده امیدواریم نظام با کسوت بسیجی گری در تیپ و سپاه صاحب الامر (عج) همچنان از حضور خالصانه شما بزرگواران برخوردار شود.

سردار آتانی با تاکید بر دوران مقدس سربازی خطاب به سربازان حاضر در منطقه شمال غرب افزود: با وجود سختی ها، خدمت سربازی دوران خوش و مقدسی است و شما در میان این نعمت هستید و دیگران حسرت می خورند که در موقعیت شما قرار بگیرند.

 

سردار آتانی افزود: بسیاری از علما نیاز به خلوتی دارند تا به سیر و سلوک پرداخته و از دنیا و ظواهر آن فاصله بگیرند تا ارتباط خود با خداوند متعال را نزدیکتر و صمیمی تر کنند اما این فرصت طلایی برای شما عزیزان و با لباس جهاد و سلاح آمادگی برای ظهور ولایت عظما بوجود آمده است و این توفیق نصیب هرکسی نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: میان انصار و مهاجرین تفاوت وجود دارد و بین آنانی که از ابتدا با پیامبر بودند و آنانی که بعدها بعنوان مهاجر آمدند فرق بسیاری است.

وی تاکید کرد: کسانی هم که امروز در مناطق علیمردان و قطران و جاسوسان هستند با دیگران که قبل از اینان بودند فرق بسیاری دارند.

سردار آتانی در پایان گفت: شما ممتازان و برجستگانی هستید که خداوند وعده داده و این توفیق به شما عزیزان داده شده که از اقتدار و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و مرزهای کشور را حفاظت کنید.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها