خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدیرانی انقلابی و کاربلد در رده‌های مختلف انتظار مردم از دولت است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: تمرکز به سه شاخصه جوان، انقلابی و کاربلد در رده‌های مختلف مدیریتی انتظار مردم از دولت است.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای اداری استان به مناسبت هفته دولت در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس افزود: دولت سیزدهم در تمام سطوح باید نماد مسئولیت‌پذیری، نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.
وی ادامه داد: امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت، انتظار همگان این است که دولت جوان حزب اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به‌دور ازسهم‌خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر انیکه اینکه دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند بیان کرد: پاسخگویی و در دسترس بودن و گفتگوی رودرو با مردم و درمیان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها بامردم اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگانی وظیفه مهم و راهبردی دولت است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: همه دولت مردان باید دست در دست هم، برای رشد و ترقی همه جانبه کشور بکوشند تا زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولت مردانی است که در راه خدمت به مردم گام برمی دارند افزود: این هفته که به پاس گرامیداشت یاد و نام دو یار دیرین ملت، دو اسوه خدمتگزاری و تواضع، دو انسان مخلص، شهیدان رجایی و باهنر است که تمام همتشان رفع مشکلات ملت، پیشرفت کشور، بهره گیری از نیروهای جوان، رسیدگی به مستمندان و محرومان است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد : رجایی و باهنر دو نام اشنا و دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی انقلابی، تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاویدانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار