خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت هستند

تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۸۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام سردار عباسقلی زاده  آمده است:

هفته دولت یادآور روزهای پرشورخدمتگذاری شهیدان «رجایی» و «باهنر» است. هشتم شهریور سال 1360 دو یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهیدان «محمد علی رجایی»، رئیس جمهور و «محمد جواد باهنر» به دنبال حادثه انفجار ساختمان نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

این دو شهید گرانقدر در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان دادند و حتی در این مسیر جانشان را هم فدا کردند.

شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که نام و خاطره آنان به عنوان الگو و یک سرمشق ماندگار می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار