خبرهای داغ:
امام جمعه صالح آباد:

احکام اسلامی در بانک‌ها رعایت نمی‌شود

بهار-امام جمعه صالح آباد با انتقاد از اوضاع بانک‌های کشور، و در پیش‌رو بودن روز بانکداری اسلامی گفت: متاسفانه احکام اسلامی در بانک‌ها رعایت نمی‌شود و باعث بسیاری از مشکلات اقتصادی شده است.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۲۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

احکام اسلامی در بانک‌ها رعایت نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمید افتخاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شه صالح‌آباد با اشاره به رای اعتماد بالای وزرای پیشنهادی که تمام آنان به جز یک نفر توانستند اعتماد مجلس را کسب کنند، اظهار داشت: دولت جدید دولت وفاق ملی است که باید با تمام توان در راه آبادانی کشور تلاش کنند.

وی یادآور شد: انتصاب مدیران ارشد نیز باید بر اساس شایسته سالاری باشد، نه اینکه به فعالیت‌های انتخاباتی توجه کنند و افراد ناشایست در پست‌های ارشد و کلان قرار گیرند.

خطیب جمعه صالح آباد گفت: صحیح نیست پشت سر دولت قبلی سخن بگوییم و تقصیرات را به گردن آنها بیندازیم، اما همه مردم شاهد هستند که دولت سیزدهم با چه اوضاعی برای ساخت کشور روبرو هستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهید رجایی و باهنر الگو و اسوه این بودند که خود را وقف مردم کرده بودند.

افتخاری عنوان کرد:  رئیس جمهوری شب گذشته بدون اطلاع به استان خوزستان سفر کرد و صحبت مردم را شنید و سایر وزیران هم در حوزه مسئولیت خود به ادارات کل و بیمارستان‌ها و کارخانجات رفتند که نوید خدمت صادقانه را می‌دهد.

وی با انتقاد از اوضاع بانک‌های کشور، و در پیش‌رو بودن روز بانکداری اسلامی آن را ربوی دانست و گفت: متاسفانه احکام اسلامی در بانک‌ها رعایت نمی‌شود و باعث بسیاری از مشکلات اقتصادی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار