اهدای خون کارمندان بسیجی ادارات کهگیلویه و بویراحمد

کارمندان بسیجی ادارات و بسیج حوزه ادارات کل استان در روز از هفته دولت با حضور در مرکز انتقال خون استان و اهداء بخشی از خون خود، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت؛  در هفتمین روز از هفته دولت و ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر طرح نذر خون به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه بسیج ادارات کل استان با حضور کارمندان بسیجی اجرا شد .

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپوربا اشاره به اینکه این طرح از ابتدای هفته دولت آغاز شده و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد، افزود؛ با هماهنگی ادارات استان و اداره کل انتقال خون استان روزانه ۱۰ تا ۱۵ نفر از کارمندان بسیجی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا می کنند.

وی بیان کرد ؛با توجه به شرایط کرونایی و نیاز بیماران به خون و فرآورده های خونی از همه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان درخواست می شود در این طرح خداپسندانه شرکت داشته باشند.

سرهنگ تندپور گفت؛  بسیجیان برای حفظ نظام و انقلاب آماده جانفشانی و خدمت بی منت به مردم در تمامی عرصه هستند و امروز نیز با اهدای خون خود یاری گر بیماران خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار