خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی؛

عدالت و محرومیت زدایی، از اولویت های مجلس شورای اسلامی است

سیاهکالی گفت: مجلس شورای اسلامی با توجه جدی به یاری رساندن به محرومین، عدالت و محرومیت زدایی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

 دکتر لطف الله سیاهکالی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این رزمایش بیان کرد: مشکلات ناشی از ویروس کرونا و آسیب دیدن گروه های مختلف جامعه همراه با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری کمک های مومنانه موجب شد تا مردم و خیرین، وارد عرصه عمل شوند و امروز شاهد شکل گیری حرکت های خودجوش و مردمی هستیم که برای یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر ایجاد شده اند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز گره گشایی از مشکلات مردم و نیازمندان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و مجلس شورای اسلامی با توجه جدی به این‌ امر خدا پسندانه، عدالت و محرومیت زدایی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت رزمایش کمک های مومنانه گفت: شاید یکی از ابعاد مهم کمک های مومنانه رفع نیازهای مادی و معیشتی آسیب دیدگان باشد اما باید توجه داشت مسائل معنوی این حرکت انسانی و خداپسندانه ارزش بیشتری دارد و نهادینه شدن فرهنگ کمک به دیگران برای ما مهمتر است و می تواند فضای معنوی بیشتری را در استان حاکم کند.

سیاهکالی با اشاره به اهمیت کمک خیرین و مردم در محرومیت زدایی اظهار کرد: کمک های خیرین، بسیج و سپاه استان، نهاد های دولتی و خصوصی و کسانی که در این شرایط سخت کرونایی احساس مسئولیت کرده و با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شتافتند بسیار قابل تقدیر است و این امر باید به عنوان فرهنگ، ترویج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار