سعیـــد زعــفری

انتــــظار بیله‌ســــواری‌ها به پایان رســــید

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در بیله سوار یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بوده است که این روزها کلنگ ساخت بیمارستان تامین اجتماعی به زمین زده شد و انتظارها به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۵۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

انتــــظار بیله‌ســــواری‌ها به پایان رســــید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، بیله‌سوار از جمله شهرهای مهم مرزی استان اردیبل است و با داشتن  23 هزار نفر زیر پوشش بیمه اجتماعی که تقریبا 44 درصد جمعیت شهرسان را شامل می‌شود وجود بیمارستان تامین اجتماعی یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه محسوب می‌شود.

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی که در سفر اخیر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل پیگیری شده بود چندی پیش کلنگ احداث آن با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران به نبود زمین برای احداث این درمانگاه اشاره کرده بود و گفته بود در 3 ناحیه جداگانه برای این پروژه درنظر گرفته شده است که هر کدام ازاین زمین ها از قابلیت های خاصی برای احداث درمانگاه برخوردار بودند. 

برجی انتخاب بهترین محل برای سهولت دسترسی بیمه شدگان برای دریافت خدمات درمانی و همچنین قابلیت توسعه یافتگی در آینده و تبدیل آن به یک بیمارستان و با هدف توریسم درمانی را جزو اولویت‌های اصلی عنوان کرده و افزود: نزدیک به 50 درصد از مردم این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که با ساخت این درمانگاه در شهرستان مرزی بیله سواربسیاری از مشکلات درمانی مردم این شهرستان و حومه برطرف خواهد شد.

اکنون با همت خیرین این شهرستان زمینِ ساختِ این درمانگاه با کمکِ  محمد حامدی خیر بیله سواری که زمین‌های  سازمان تبیلغات اسلامی، هلال اهمر و کتابخانه این شهرستان را نیز اهدا کرده بود، به مساحت 3هزار مترمربع و به ارزش 10میلیارد تومان بصورت رایگان  اهدا شده و آزمایشگاه خاک و بتن آرازساوآلان نیز باقی خدمات این پروژه را بصورت رایگان انجام خواهد داد، تا مطالبه و آرزوی چندین ساله مردم به وقوع بپیوندد.

امیدداریم با همکاری و همدلی مردم و مسئولین بتوانیم در راستای توسعه مناطق بیشتر استان قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار