جلسه هم اندیشی برنامه های هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج)

جلسه هم اندیشی و هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ حبیبی فرمانده و حجت الاسلام حسنی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) و جمعی از مسئولان شهرقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۰۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

سرهنگ پاسدار حبیبی در این جلسه اظهار داشت: امروز طلایه داران عرصه ایثار و شهادت و آزادگی همین رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که با الگوبرداری از سیره   ائمه معصومین(علیهم السلام) در سالهای پر از حماسه ۸سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.

حجت الاسلام رضا حسنی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) نیز گفت : امروز اگر بگوییم که همه ما مدیون این جانفشانی ها و ایثارگری رزمندگان و آزادگان هستیم مبالغه نکرده ایم.

  وی در ادامه افزود: رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس ذخایر ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که باید با تحقیق و پژوهش از این معادن بزرگ افتخار آمیز جنگ تحمیلی که به عنوان معدن عظیمی از ایثارگری ها،شهادتها،از جان گذشتگی ها که در تارک تاریخ ایران و جهان می درخشد استخراج شود.

در ادامه این جلسه، مسئول فرهنگی سپاه شهرقدس به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و با ذکر توسل و مصیبت خوانی در مدح و شهادت امام چهارم حضرت زین العابدین(علیه السلام) توسط ذاکر اهل البیت(علیهم السلام) اکبر عزتی، جلسه به پایان رسید.

این جلسه با حضور سروان پاسدار اکبر عزتی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه و حمید کاظمی شهردار، دکتر سعید ابریمن مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری،حجت الاسلام جهانگیری مسئول آرامستان بهشت فاطمه(سلام الله علیها)، حجت الاسلام امیری فعال فرهنگی،پاسدار سید امین حسینی دبیر کمیته اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس،پاسدار میثم محمدی مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج و آزادگان سرفراز صادق مهماندوست و احمد خراسانی و جمعی از  پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد..

ارسال نظرات
آخرین اخبار